در حال بارگذاری ...
  • آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد .

    محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد .

    امانی بنی در بیان جزئیات تمهیدات فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس برای ایام پایانی ماه صفر ، اظهار داشت : از پیش از فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر به ویژه شهادت امام رضا (ع) ، تمهیدات برای بهترین میزبانی از زائران رضوی اندیشیده شد .

    مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی با اشاره به خدمت‌رسانی‌ مناسب به زائران ایام دهه کرامت که رضایت نسبی آن‌ها را به‌دنبال داشت ، بر ادامه و تقویت هماهنگی‌ها تأکید کرد و افزود : در راستای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر صفر به‌ویژه زائران ایام شهادت امام رضا(ع) تمام ادارات و کارکنان فرودگاه‌های استان با تمام توان به میدان آمدند .

    امانی‌بنی همچنین ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه مشهد در ایام اربعین حسینی که سبب افزایش پروازهای فوق‌العاده از مبداء مشهد به مقصد نجف و بغداد شد ، به پیش‌بینی‌ها در خصوص افزایش زائران دهه آخر صفر امسال اشاره کرد و گفت : با توجه به تقارن دو پیک زیارتی ایام آخر شهریور و دهه پایانی ماه صفر ، پیش‌بینی‌ها حکایت از حضور بیشتر زائران نسبت به سال‌های گذشته دارد که در این راستا، با توجه به تاکیدات ویژه معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، پیش‌بینی ما افزایش ویژه پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    فضاآرایی فرودگاه بین‌المللی مشهد و نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از تئاتر خیابانی ، اجرای سرود در محل ترمینال‌های داخلی و خروجی مسافران خارجی فرودگاه مشهد از دیگر تمهیدات این فرودگاه در استقبال از زوار رضوی است .

    |

    نظرات کاربران