در حال بارگذاری ...

آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد .

محمود امانی‌بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی از آمادگی کامل فرودگاه مشهد برای میزبانی از زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد .

امانی بنی در بیان جزئیات تمهیدات فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس برای ایام پایانی ماه صفر ، اظهار داشت : از پیش از فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر به ویژه شهادت امام رضا (ع) ، تمهیدات برای بهترین میزبانی از زائران رضوی اندیشیده شد .

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی با اشاره به خدمت‌رسانی‌ مناسب به زائران ایام دهه کرامت که رضایت نسبی آن‌ها را به‌دنبال داشت ، بر ادامه و تقویت هماهنگی‌ها تأکید کرد و افزود : در راستای میزبانی شایسته از زائران دهه آخر صفر به‌ویژه زائران ایام شهادت امام رضا(ع) تمام ادارات و کارکنان فرودگاه‌های استان با تمام توان به میدان آمدند .

امانی‌بنی همچنین ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به فرودگاه مشهد در ایام اربعین حسینی که سبب افزایش پروازهای فوق‌العاده از مبداء مشهد به مقصد نجف و بغداد شد ، به پیش‌بینی‌ها در خصوص افزایش زائران دهه آخر صفر امسال اشاره کرد و گفت : با توجه به تقارن دو پیک زیارتی ایام آخر شهریور و دهه پایانی ماه صفر ، پیش‌بینی‌ها حکایت از حضور بیشتر زائران نسبت به سال‌های گذشته دارد که در این راستا، با توجه به تاکیدات ویژه معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، پیش‌بینی ما افزایش ویژه پروازهای فوق‌العاده به مقصد مشهد است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دستورالعمل‌های اجرایی نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال ویروس تب دانگی در جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهرسازی ...

|

با برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام شرایط برای تهیه بلیت سفر به حرم مطهر امام رضا(ع) از تمام فرودگاه‌های کشور برای زائران آن حضرت مهیا بود و با اجرای سیستم نظارت کامل ، بلیت در داخل فرودگاه‌های کشور با نرخ مصوب به مسافران و زائران عرضه شد .

|

در این بازه زمانی ۷۹۳ پرواز ورودی داخلی با ۱۰۸ هزار و ۳۷۱ مسافر و ۷۸۸ مسافر خروجی داخلی با ۱۰۷ هزار و ۴۳۳ در فرودگاه مشهد ثبت شد .

|

نظرات کاربران