در حال بارگذاری ...
  • پایان عملیات توسعه و زیباسازی نمای شمالی ترمینال فرودگاه سبزوار

    در جهت بهسازی و زیباسازی فضای مناسب و استاندارد فرودگاهی و روان‌سازی مسیر تردد مسافران ، پارتیشن‌بندی جدید پایانه مسافری فرودگاه شهدای سبزواز نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، طراحی و نصب شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر فرودگاه شهدای سبزوار از پایان‌یافتن عملیات توسعه و زیباسازی نمای شمالی ترمینال این فرودگاه خبر داد .

    حسین شادمان ضمن اشاره به طرح جامع فرودگاه سبزوار اظهار داشت : در راستای مهیا شدن زیرساخت‌های مناسب و استاندارد فرودگاهی همسو با طرح جامع فرودگاه ، عملیات توسعه و زیباسازی نمای شمالی ترمینال فرودگاه شهدای سبزوار انجام شد .

    مدیر فرودگاه شهدای سبزوار افزود : این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد و پانصد میلیون ریال و مدت زمان اجرای دو ماهه ، از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به پایان رسید .

    شادمان در ادامه از طراحی و نصب پارتیشن‌های جدید در ترمینال تنها فرودگاه غرب خراسان خبر داد و بیان داشت : در جهت بهسازی و زیباسازی فضای مناسب و استاندارد فرودگاهی و روان‌سازی مسیر تردد مسافران ، پارتیشن‌بندی جدید پایانه مسافری فرودگاه شهدای سبزواز نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، طراحی و نصب شد .

    براساس این گزارش ، با توجه به جمعیت و موقعیت سبزوار به لحاظ ظرفیت‌های کشاورزی ، تجاری و دانشگاهی و مجاورت با ۹ شهرستان (نیشابور ، کاشمر ، اسفراین ، بردسکن ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد) با فاصله زمانی حدود یک ساعت تا فرودگاه و همچنین قرار گرفتن در مسیرهای مهم هوایی به‌عنوان کریدورهای اصلی شمال-جنوب و شرق-غرب کشور ، این فرودگاه نقش بسیار موثری در پیشرفت منطقه غرب خراسان‌رضوی و توسعه منطقه دارد .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    نظرات کاربران