در حال بارگذاری ...

پایان عملیات توسعه و زیباسازی نمای شمالی ترمینال فرودگاه سبزوار

در جهت بهسازی و زیباسازی فضای مناسب و استاندارد فرودگاهی و روان‌سازی مسیر تردد مسافران ، پارتیشن‌بندی جدید پایانه مسافری فرودگاه شهدای سبزواز نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، طراحی و نصب شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیر فرودگاه شهدای سبزوار از پایان‌یافتن عملیات توسعه و زیباسازی نمای شمالی ترمینال این فرودگاه خبر داد .

حسین شادمان ضمن اشاره به طرح جامع فرودگاه سبزوار اظهار داشت : در راستای مهیا شدن زیرساخت‌های مناسب و استاندارد فرودگاهی همسو با طرح جامع فرودگاه ، عملیات توسعه و زیباسازی نمای شمالی ترمینال فرودگاه شهدای سبزوار انجام شد .

مدیر فرودگاه شهدای سبزوار افزود : این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۱۷ میلیارد و پانصد میلیون ریال و مدت زمان اجرای دو ماهه ، از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به پایان رسید .

شادمان در ادامه از طراحی و نصب پارتیشن‌های جدید در ترمینال تنها فرودگاه غرب خراسان خبر داد و بیان داشت : در جهت بهسازی و زیباسازی فضای مناسب و استاندارد فرودگاهی و روان‌سازی مسیر تردد مسافران ، پارتیشن‌بندی جدید پایانه مسافری فرودگاه شهدای سبزواز نیز با هزینه‌ای بالغ بر ۹۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، طراحی و نصب شد .

براساس این گزارش ، با توجه به جمعیت و موقعیت سبزوار به لحاظ ظرفیت‌های کشاورزی ، تجاری و دانشگاهی و مجاورت با ۹ شهرستان (نیشابور ، کاشمر ، اسفراین ، بردسکن ، جوین ، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد) با فاصله زمانی حدود یک ساعت تا فرودگاه و همچنین قرار گرفتن در مسیرهای مهم هوایی به‌عنوان کریدورهای اصلی شمال-جنوب و شرق-غرب کشور ، این فرودگاه نقش بسیار موثری در پیشرفت منطقه غرب خراسان‌رضوی و توسعه منطقه دارد .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

با برنامه ریزی‌های انجام شده در این ایام شرایط برای تهیه بلیت سفر به حرم مطهر امام رضا(ع) از تمام فرودگاه‌های کشور برای زائران آن حضرت مهیا بود و با اجرای سیستم نظارت کامل ، بلیت در داخل فرودگاه‌های کشور با نرخ مصوب به مسافران و زائران عرضه شد .

|

نظرات کاربران