در حال بارگذاری ...
  • استقرار میز خدمت به زائران اربعین حسینی در پایانه‌ شهید کلانتری کرج

    مراجع نظارتی تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی نیز به صورت مرتب از این میز بازدید و روند ارائه خدمات به زائران را کنترل می‌کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین ، میز خدمت و پاسخگویی به زائران در پایانه شهید کلانتری کرج برپا شده است .

    میثم قدمی ، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت : همزمان با آغاز طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی ، این اداره‌کل برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به زائران ، به برپایی میز خدمت در پایانه شهید کلانتری کرج  اقدام کرده است .

    وی هدف از برپایی میز خدمت را پاسخگویی و راهنمایی بهتر به زائران حسینی اعلام کرد و گفت : علاوه بر این با برپایی این میز راه فعالیت برخی از افراد سودجو بسته می‌شود .

    معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه بررسی و برخورد با تخلفات احتمالی و پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های زائران حسینی از دیگر کارکردهای میز خدمت است ، افزود : کارشناسان این اداره‌کل به صورت مستمر مسئول پاسخگویی به زائران هستند و زائران می‌توانند برای هرگونه درخواست راهنمایی یا رفع مشکلات احتمالی به این میز مراجعه کنند تا در اسرع وقت مشکل آن‌ها برطرف شود .

    قدمی تاکید کرد : همچنین مراجع نظارتی تعزیرات حکومتی ، نیروی انتظامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی نیز به صورت مرتب از این میز بازدید و روند ارائه خدمات به زائران را کنترل می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت : همزمان با آغاز طرح اربعین حسینی از ۱۶ مردادماه ...

    |

    در حال حاضر میانگین عمر ناوگان باری استان ۱۷.۶۲ سال است که در مقایسه با نرم کشوری با ۱۹.۴۴ سال ، نزدیک به دو سال عمر ناوگان باری استان جوان تر است‌ .

    |

    مراکز تخلیه در صورتی که بتوانند روزانه تعداد قابل قبولی از ناوگان حامل محصولات را تخلیه کنند به‌نحوی که از ایجاد صف و خواب ناوگان جلوگیری شود ، حمل و نقل را پویا تر کرده و دیگر کمبود کامیون نخواهیم داشت و کرایه‌ها نیز افزایش نمی‌یابد .

    |

    از ۴ پرونده تخلف ثبت‌ شده ، برای ۳ مورد تذکر و یک مورد نیز محرومیت راننده از رانندگی صادر شد . این تخلفات مربوط به عدم رعایت قوانین حمل و نقل مسافر و همراه نداشتن تجهیزات مورد نیاز ناوگان مسافری بوده است .

    |

    ایجاد راه دسترسی به حریم و گذرگاه مناسب ، درختکاری و عبور دادن تاسیسات از عرض راه و نصب تابلو در حریم آنها فقط با اجازه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان امکانپذیر است .

    |

    نظرات کاربران