در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات فرودگاه‌های مرزی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر فرودگاه‌ها در طول عملیات اربعین ، به پنج فرودگاه مرزی سنندج ، کرمانشاه ، ایلام ، اهواز و آبادان مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است .

    میرسعید صفی‌نیا اظهار کرد : با توجه به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ، از فرودگاه‌های مرزی بازدید میدانی به عمل آمد و نیازسنجی لازم انجام شد .

    وی با اشاره به رفع مشکل برق فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت : با خریداری دو هزار و ۴۰۰ متر کابل برق ، مشکل این فرودگاه برطرف شد .

    مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد : برای فرودگاه آبادان نیز تجهیزات رفاهی و تسهیلاتی نظیر چرخ‌دستی ، آب‌سردکن و دست‌خشک‌کن خریداری شد تا زائران اربعین و دیگر مسافران در ترمینال فرودگاه آیت‌الله جمی با سهولت بیشتری تردد داشته باشند .

    صفی‌نیا با اشاره به گرمای شدید هوا در استان ایلام گفت : ترمینال موقت فرودگاه ایلام که به‌صورت موقت برای عملیات اربعین مورد بهره‎‌برداری قرار گرفته ، به شش اسپیلت (۶۰ هزار) مجهز شده تا زائران در این ترمینال مشکلی بابت گرما نداشته باشند .




    مطالب مرتبط

    مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و با توجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز ، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد .

    |

    فرودگاه اهواز به عنوان یکی از کانون‌های هدف در راستای سیاست مذکور انتخاب و امروز از ترمینال بهسازی شده آن بهره برداری شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    نظرات کاربران