در حال بارگذاری ...

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات فرودگاه‌های مرزی

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : به‌منظور خدمت‌رسانی هرچه بهتر فرودگاه‌ها در طول عملیات اربعین ، به پنج فرودگاه مرزی سنندج ، کرمانشاه ، ایلام ، اهواز و آبادان مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است .

میرسعید صفی‌نیا اظهار کرد : با توجه به دستور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها ، از فرودگاه‌های مرزی بازدید میدانی به عمل آمد و نیازسنجی لازم انجام شد .

وی با اشاره به رفع مشکل برق فرودگاه شهید سلیمانی اهواز گفت : با خریداری دو هزار و ۴۰۰ متر کابل برق ، مشکل این فرودگاه برطرف شد .

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها ادامه داد : برای فرودگاه آبادان نیز تجهیزات رفاهی و تسهیلاتی نظیر چرخ‌دستی ، آب‌سردکن و دست‌خشک‌کن خریداری شد تا زائران اربعین و دیگر مسافران در ترمینال فرودگاه آیت‌الله جمی با سهولت بیشتری تردد داشته باشند .

صفی‌نیا با اشاره به گرمای شدید هوا در استان ایلام گفت : ترمینال موقت فرودگاه ایلام که به‌صورت موقت برای عملیات اربعین مورد بهره‎‌برداری قرار گرفته ، به شش اسپیلت (۶۰ هزار) مجهز شده تا زائران در این ترمینال مشکلی بابت گرما نداشته باشند .




مطالب مرتبط

مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و با توجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز ، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در ششمین نشست از سلسله نشست‌های شورای سیاست‌گذاری ، هماهنگی و تحول حمل و نقل کشور ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت ...

|

نظرات کاربران