در حال بارگذاری ...
  • برقراری قطار مسافری ترکیبی تهران - کربلا با سه قیمت

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سید میعاد صالحی در ایستگاه راه‌آهن تهران درباره قطارهای اربعین اظهار داشت : از هفته آخر مرداد ماه قطار ایران - کربلا از تهران به صورت ترکیبی از تهران تا شلمچه با قطار چهار ستاره ، سپس طی مسیر ۳۰ کیلومتری با اتوبوس تا بصره و سپس با قطار عراقی از بصره تا کربلا راه‌اندازی خواهد شد .

    وی گفت : زمان طی مسیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران خواهد بود . مدت ۲ ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است سپس ۳۰ کیلومتر را زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند ، بعد از آن به مدت هشت ساعت در قطار بصره تا کربلا خواهند بود .

    مدیرعامل راه‌آهن درباره قیمت بلیت قطار ایران - کربلا گفت : با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا ، قیمت قطار تهران - کربلا با احتساب واگن اتوبوسی در خاک عراق ، ۹۶۰ هزار تومان خواهد بود .

    وی گفت : برای واگن‌های اتوبوسی وی آی پی در بخش عراق ، قیمت کل مسیر یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود . برای مسیر تهران - کربلا با قطار چهار تخته در خاک عراق ، قیمت کل ، یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است .

     

     

     

     
     
     
     
     




    مطالب مرتبط

    پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۹ خرداد از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

    |

    پیش فروش حضوری بلیت های این بازه زمانی ، ۳ ساعت بعد ، از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت های باقیمانده انجام می پذیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    این رکورد نه در شرایط عادی ، بلکه در شرایط بسیار سخت که با انباشت تعمیرات لکوموتیو و واگن مسافری مواجه بودیم ، صورت پذیرفته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه رویکرد کلان و همیشگی سیاستگذار برای عدم انتقال بار مالی به مسافران ...

    |

    نظرات کاربران