در حال بارگذاری ...
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۵۸ پروژه راهداری در چهارمحال و بختیاری طی هفته دولت

    لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان‌ها به طول حدوداً ۸۰ کیلومتر ، بهسازی و ایمن‌سازی نقطات حادثه خیز در محورهای سه راهی امام قیس و گردنه کت به طول ۲۴ کیلومتر ، تکمیل و آسفالت محور سامان و طلینه ـ ده زیر به طول ۵۳ کیلومتر ، بهسازی و تکمیل آنتنی‌های فلارد به طول ۵۱ کیلومتر و تکمیل ابنیه فنی محور بیراهگان ۵۳کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل شده هستند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت : هفته دولت ۵۸ پروژه توسط این اداره کل افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها مبلغ ۳ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۶ ریال اعتبار لازم دارند .

    روح‌الله غلامی گفت : در هفته دولت ۵۸ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که این پروژه‌ها مبلغ ۳ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۶ ریال اعتبار لازم دارند . به مناسبت هفته دولت ۳۵ پروژه در استان توسط اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بهره‌برداری و افتتاح می‌شوند که ۱۵ پروژه از این تعدادپروژه ملی و ۱۹ پروژه استانی هستند . بیشترین پروژه‌ها در شهرستان کوهرنگ و بروجن و کمترین پروژه در فلارد و خانمیرزا تقسیم شده‌اند . اجرای این پروژه‌ها ۲ میلیون و ۵۳۳ هزار و  ۶۸۲ ریال اعتبار لازم دارند و با این عملیات برای ۴۵۳ نفر در سطح استان اشتغالزایی می‌شود .

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت : لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان‌ها به طول حدوداً ۸۰ کیلومتر ، بهسازی و ایمن‌سازی نقطات حادثه خیز در محورهای سه راهی امام قیس و گردنه کت به طول ۲/۴ کیلومتر ، تکمیل و آسفالت محور سامان و طلینه ـ ده زیر به طول ۵/۳ کیلومتر ، بهسازی و تکمیل آنتنی‌های فلارد به طول ۵/۱ کیلومتر و تکمیل ابنیه فنی محور بیراهگان ۵/۳کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل شده هستند .

    وی ادامه داد : عملیات اجرایی رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی رفاهی محور سفید دشت _ زرین شهر ، رمپ ورود و خروج بروجن - نقنه ، احداث ساختمان اداری بازفت و خرید ساختمان اداری مرکزی نیز به پایان رسیده و در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند . در این هفته ۲۳ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۰ پروژه از این تعداد ملی است و بیشترین آن‌ها در شهرستان‌های شهرکرد ، کیار و کوهرنگ واقع هستند . این عملیات میزان یک میلیون و ۲۱۰ هزار  و ۴۱۴ ریال اعتبار لازم دارد و برای ۷۰ نفر در سطح استان اشتغالزایی می‌کند.

    مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت : ایمن سازی و اصلاح نقطه پرتصادف پیچ هارونی ، ایمن سازی و اصلاح نقطه پرتصادف محور لردگان - منجر مویی - چنارمحمودی (پیچ چله گاه) پل دشتی – هوره از جمله این پروژه‌ها است .

    غلامی پروژه‌های روکش آسفالت و روکش حفاظتی در محورهای فارسان - چلگرد ، سورشجان - سودجان ، شهرکرد - سورشجان ، شهرکرد - بروجن - لردگان و سفیددشت ، قلعه _ ممکا ، چویلان _ لشتر ، شلمزار - دستنا ،  شهرکرد - فارسان - چلگرد (حدفاصل سه‌راهی نصیرآباد - سه راهی امیرآباد) سه راهی ارمند - جوزستان ، وردنجان ، بارده ، کرسنک به ورعبدالله رانیز از پروژه‌های کلنگ‌زنی معرفی کرد .

    وی در پایان به کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکزی سازمان و ساختمان اداری لردگان اشاره کرد و افزود : تکمیل ابنیه فنی در محورهای حسین آباد _نازی _ میان دوهان و تبرک _تلخدان ، کلنگ‌زنی ساخت راهدارخانه گوشنگلی ، سوله شن و نمک  اردل ، شلمزار و فارسان رو دیوار محوطه اداره مرکزی شلمزار نیز در هفته دولت انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت : ۱۳ پروژه راهداری در حوزه نگهداری راه در استان البرز در دست ...

    |

    جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

    |

    با توجه به قرار گرفتن محور بیرجند - سربیشه - نهبندان در مسیر کریدور مشهد - قاین - بیرجند - نهبندان - زاهدان - چابهار و ترانزیت کالا و بار از این محور مواصلاتی در استان خراسان جنوبی این محور حائز اهمیت بوده که در راستای مرمت و نگهداری آن پروژه‌های لکه گیری و روکش آسفالت تعریف و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امسال ۱۵.۵ کیلومتر راه روستایی شهرستان تکاب با هدف بهره مندی روستاییان از راه مناسب ، بهسازی و روکش آسفالت شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نگهداری راه‌های استان اصفهان از ارتقا کیفی سطح رویه راه‌های برون‌شهری استان اصفهان با اجرای روکش آسفالت ...

    |

    نظرات کاربران