در حال بارگذاری ...
  • استقرار کامل نظام چرخه مدیریت بهره‌وری در سازمان بنادر و دریانوردی

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، سرپرست معاونت برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌ دریانوردی گفت : یکی از اولویت‌های سازمان بنادر طی دو سال گذشته ، تامین منابع برای گردش عملیات بندری و دریایی و جلوگیری از تاخیر و تعلل اجرای پروژه‌های توسعه‌ای بوده است .

    محمد حسین علامه در جمع خبرنگاران همچنین از اخذ مجوز برای جذب ۳۰۹ نفر به منظور به‌کارگیری در پست‌های تخصصی و جذب ۱۱۱ نفر از نخبگان کشوری ، خبر داد .

    وی با اشاره به طرح علاج‌بخشی خلیج گرگان اظهار داشت : بر اساس این طرح تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع عمومی جذب شده است و بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان دیگر نیز در دست اقدام و فراهم‌سازی قرار دارد .

    علامه با بیان پیاده‌سازی نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد ، به عنوان یکی از اولویت‌های سازمان بنادر بوده که سال گذشته تدوین مفهومی شده است ، افزود : این سازمان در حوزه‌ چرخه مدیریت بهره‌وری بالاترین اعتبار را کسب کرده و این نظام هم‌اکنون به طور کامل در سازمان بنادر مسقر شده است .

    سرپرست معاونت برنامه ریزی ، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و‌ دریانوردی همچنین با اعلام خبر تدوین سند راهبردی پرورش و توانمندسازی نیروی انسانی ، گفت : طی دو سال گذشته و در جهت توان‌مندی و شایسته‌گزینی ، بالغ بر ۱۱۰ ساعت دوره آموزشی در سازمان بنادر برگزار شد .

    وی با اشاره به اهمیت موضوع انضباط مالی در سازمان بنادر تاکید کرد : این سازمان موفق شد طی سال‌های گذشته ، صورت‌های مالی را در چارچوب قوانین و مقررات ، جذب و جمع‌بندی کند .

    علامه همچنین از تدوین احکام اقتصاد دریا در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق کامل راهبرد توسعه دریامحور در کشور خبر داد.




    مطالب مرتبط

    حوزه اقتصاد دریا فراتر از مواردی از قبیل شیلات و گردشگری دریایی است و مستلزم ظهور و حمایت از صنایع مرتبط با آب و دریا و از جمله حمل ونقل دریایی ، گردشگری دریایی ، انرژی های تجدیدپذیر، آبزی پروری و شیلات ، بیوتکنولوژی دریایی ، زیست هواشناسی و معدن کاری دریایی است .

    |

    جزایر استان و اقدامات مرتبط با آن‌ها از اهمیت زیادی در اقتصاد دریامحور برخوردار بوده و اخیرا به شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز پیشنهاد داده‌ایم که مباحثی در خصوص توسعه دریامحور و جزایر سه‌گانه در کتاب‌های دانش‌آموزان درج کند .

    |

    ایران در کنار سایر جاذبه های طبیعی ، فرهنگی و تاریخی با داشتن بیش از ۵۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و نیز دارا بودن جزایر زیبا و اکوسیستم استثنایی از استعداد بالقوه ای برای گسترش گردشگری و گردشگری دریایی برخوردار است و در حال حاضر دو جزیره مهم کیش و قسم و مناطق ساحلی ، خلیج فارس و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی با اعلام اینکه پروژه های بزرگ و اثربخشی در حوزه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم یوسف نوری ، استاندار مازندران ، محمد علی موسی پور گرجی به عنوان رئیس کمیته تخصصی حمل و نقل دریایی و بنادر این استان ...

    |

    نظرات کاربران