در حال بارگذاری ...

برداشت دوم ، چرا راه آهن دچار عقب ماندگی مزمن است

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه آهن از سوابق ، تحصیلات و پژوهش های خود در حوزه حمل و نقل ریلی می گوید و به تشریح علل عدم حمایت از راه آهن می پردازد .

 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

باید از تمامی ظرفیت راه‌آهن برای ایجاد تحول در این صنعت استفاده شود .

|

موسوی تحصیل کرده ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس با بیش از ۲۸ سال سابقه راه آهنی ، مسئولیت های متعددی از جمله معاون اداری - مالی راه آهن تهران ، مدیرکل دفتر حقوقی راه آهن ، مدیرکل راه آهن آذربایجان و معاون مدیرعامل راه آهن در بخش مسافری را در سابقه خود دارد .

|

بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم است. در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور ، حدود ۸ درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم .

|

خرید و بازسازی لکوموتیو ، واگن مسافری ، ماشین آلات ریلی و تامین تجهیزات مربوطه از سازندگان داخلی اولویت های اصلی است که از طرف شرکت راه آهن تعیین شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با رویکرد جدید راه‌آهن ، قطار گردشگری کاشان و کویر ابوزید آباد ، راه‌اندازی می‌شود .

|

نظرات کاربران