در حال بارگذاری ...

آمادگی ۲۵ فرودگاه کشور جهت اعزام زائران اربعین حسینی

به گزارش پرتال حمل و نقل ؛ کاپیتان رضا نخجوانی در نشست خبری سفرهای اربعین که با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل برگزار شد ، با بیان اینکه نواقص موجود در فرودگاه‌های اعزام کننده زائر به کشور عراق بر طرف شده و تمامی فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) هستند .

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به فرودگاه‌های مرزی گفت : فرودگاه‌های آبادان ، اهواز ، کرمانشاه و ایلام در زمره فرودگاه‌های مرزی هستند و تعداد قابل توجهی از زائران برای پیوستن به اجتماع بزرگ اربعین از سراسر کشور به این مقاصد اعزام خواهند شد .

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

سال گذشته ۸۲ درصد زائران اربعین و ۳۲ درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام اعزام شدند و امسال نیز حدود ۷۰ درصد زائران عتبات از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای زیارتی اربعین با هماهنگی شرکت‌های هواپیمایی داخلی در فرودگاه‌های کشور آغاز شد و ۲۷ فرودگاه ‌خدمات‌دهی به ...

|

همکاران ما در فرودگاه‌های کشور به این خدمت عاشقانه و متفاوت افتخار می‌کنند و برای انجام ماموریت بزرگ اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی ، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کاپیتان رضا نخجوانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حکمی محمدحسین آجیلیان را ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

|

نظرات کاربران