در حال بارگذاری ...

آمادگی شهر فرودگاهی امام خمینی برای پذیرش و اعزام زائران اربعین حسینی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نشست خبری سفرهای اربعین که با حضور اصحاب رسانه در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد ، گفت : بخش قابل توجهی از پروازهای زیارتی از ترمینال سلام انجام می‌شود .

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای عملیات اربعین تشریح کرد : سال گذشته در ایام اربعین تعداد۱۸۰ هزار نفر اعزام و پذیرش کردیم که امسال برای ۲۵۰ هزار نفر اعلام آمادگی می‌کنیم .
 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه مرتبط به برخورد با خاطیان خواهند پرداخت و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نداریم .

|

با توجه به اعلام روز افزون پروازها به شهر فرودگاهی ، پیش‌بینی می‌شود بالغ بر ۳۲۰۰ پرواز تا پایان عملیات اربعین حسینی انجام شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین آغاز پروازهای اربعین حسینی در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت : امسال از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سعید چلندری در آیین آغاز پروازهای اربعین حسینی هم‌زمان با سالگرد تدفین شهید در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی ...

|

ترمینال سلام با پیگیری های بذرپاش و تلاش مدیرعامل شهر فرودگاهی تکمیل شد و در خدمت زائران اربعین حسینی قرار گرفت که امروز شاهد ارائه خدمات به زائران اربعین و حج هستیم .

|

نظرات کاربران