در حال بارگذاری ...

کمبود ۵۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران اربعین

به گزارش پرتال حمل و نقل ، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نشست خبری سفرهای اربعین به بیان اقدامات آن سازمان برای سفرهای جاده‌ای اربعین پرداخت .

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : بالاترین میزان اعتبار در سال گذشته برای زمینه‌سازی سفرهای اربعین به سازمان راهداری اختصاص یافت . در سال گذشته ۱۸۰۰ میلیاردتومان و امسال تاکنون ۲۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای سفرهای اربعین به سازمان راهداری تخصیص یافت .
 

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

احداث ۱۲هزار مترمربع سنگ‌فرش محوطه ، روکش آسفالت ۶ هکتار داخل محوطه ، بازسازی ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و نصب بیش از ۲۰۰ دستگاه بادبزن برقی( جت فن) و مه‌پاش از جمله اقدامات انجام شده در پایانه مرزی مهران است .

|

برنامه ریزی و هماهنگی برای حمل و نقل زائران و تجهیزات و لوازم مورد نیاز مواکب در کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان انجام و اطلاع رسانی‌های لازم صورت خواهد پذیرفت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از عملیات ایمن‌سازی محورهای استان جهت سهولت در تردد ...

|

در زمان حاضر ۱۳۰ دستگاه اتوبوس ، ۳۶۰ دستگاه مینی‌بوس و ۹۶۰ دستگاه سواری برای جابه‌جایی در استان فعال است .

|

طبق برنامه ریزی تلاش می شود تا پایان سال جاری میزان خط کشی انجام شده در محورهای مواصلاتی استان نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشد .

|

نظرات کاربران