در حال بارگذاری ...
  • انجام عملیات وارسی پروازی دو فرودگاه مرزی کشور

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : با توجه به سیاست شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر اولویت خدمت‌رسانی به زائران اربعین ، عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور از ابتدای هفته‌جاری آغاز شده است .

    داود اجتهادی اظهار کرد : عملیات وارسی پروازی سامانه کمک‌ناوبری ILS و چراغ‌های پاپی فرودگاه‎ سنندج با توجه به اینکه این فرودگاه در نزدیکی مرز باشماق قرار دارد و امسال شاهد تردد بسیاری از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این مرز خواهیم بود ، روز دوشنبه با موفقیت انجام شد .

    وی گفت : پس از فرودگاه سنندج ، در روز دوشنبه و سه‌شنبه سامانه‌های DVOR/DME، ILS/DME و MDB فرودگاه ایلام نیز باتوجه به موقعیت مرزی و اعزام زائران اربعین از این فرودگاه انجام شد .

    رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد : عملیات وارسی پروازی دو فرودگاه کرمانشاه و آبادان نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا به عنوان آخرین نیروهای عملیاتی به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنیم .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون صنعت هوانوردی کشور بدون اتکاء به متخصصان خارجی ، عملیات های وارسی پروازی خود را توسط هواپیماهای فلایت چک انجام می‌دهد و این سبب شده سالانه از خروج بیش از ۵ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود .

    |

    خلبانی یعنی عشق به پرواز در پهنه آسمان با استفاده از قوانین طبیعت برای رها شدن از بند زمین و رسیدن به این زیبایی بی‌نهایت و تفکر بیشتر در مخلوقات خداوند متعال است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    نظرات کاربران