در حال بارگذاری ...

انجام عملیات وارسی پروازی دو فرودگاه مرزی کشور

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت : با توجه به سیاست شرکت فرودگاه‌ها مبنی بر اولویت خدمت‌رسانی به زائران اربعین ، عملیات وارسی پروازی فرودگاه‌های مرزی غرب کشور از ابتدای هفته‌جاری آغاز شده است .

داود اجتهادی اظهار کرد : عملیات وارسی پروازی سامانه کمک‌ناوبری ILS و چراغ‌های پاپی فرودگاه‎ سنندج با توجه به اینکه این فرودگاه در نزدیکی مرز باشماق قرار دارد و امسال شاهد تردد بسیاری از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از این مرز خواهیم بود ، روز دوشنبه با موفقیت انجام شد .

وی گفت : پس از فرودگاه سنندج ، در روز دوشنبه و سه‌شنبه سامانه‌های DVOR/DME، ILS/DME و MDB فرودگاه ایلام نیز باتوجه به موقعیت مرزی و اعزام زائران اربعین از این فرودگاه انجام شد .

رئیس مرکز وارسی پروازی شرکت فرودگاه‌ها تصریح کرد : عملیات وارسی پروازی دو فرودگاه کرمانشاه و آبادان نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد تا به عنوان آخرین نیروهای عملیاتی به زائران اربعین خدمت‌رسانی کنیم .




مطالب مرتبط

هم اکنون صنعت هوانوردی کشور بدون اتکاء به متخصصان خارجی ، عملیات های وارسی پروازی خود را توسط هواپیماهای فلایت چک انجام می‌دهد و این سبب شده سالانه از خروج بیش از ۵ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود .

|

خلبانی یعنی عشق به پرواز در پهنه آسمان با استفاده از قوانین طبیعت برای رها شدن از بند زمین و رسیدن به این زیبایی بی‌نهایت و تفکر بیشتر در مخلوقات خداوند متعال است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

نظرات کاربران