در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر توزیع عادلانه پروازهای اربعین حسینی در همه استان‌ ها

    تجربیات سال گذشته نشان می‌دهد که برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران باید پروازها در زمان مناسب و به‌موقع برنامه‌ریزی شود تا اسباب نارضایتی فراهم نشود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد : رعایت عدالت در توزیع پروازهای اربعین‌ حسینی توسط ایرلاین‌ها صورت گیرد و ظرفیت لازم به همه استان‌ها اختصاص داده شود .

    علی قاسم‌زاده اظهار داشت : فرودگاه‌های کشور در دو ایام عملیات حج تمتع و اربعین‌حسینی از حیث بازه زمانی کوتاه و فراوانی تعداد پروازها و مسافران درگیر تراکم‌کاری بالا هستند .

    وی افزود : تجربیات سال گذشته نشان می‌دهد که برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران باید پروازها در زمان مناسب و به‌موقع برنامه‌ریزی شود تا اسباب نارضایتی فراهم نشود .

    عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد : رعایت عدالت در توزیع پروازهای اربعین‌ حسینی توسط ایرلاین‌ها صورت گیرد و ظرفیت لازم به همه استان‌ها اختصاص داده شود .




    مطالب مرتبط

    لازم است از تلاش‌ها و همکاری‌های مطلوب تمام ارگان‌های درگیر در عملیات حج تمتع امسال در فرودگاه‌های کشور در قالب کمیته‌های تسهیلاتی قدردانی شود . قطعاً انجام این عملیات بزرگ و موفق مرهون حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری است .

    |

    خوشبختانه تاکنون تمامی امور مطابق مصوبات ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها پیش رفته و هیچ‌گونه چالشی گریبان‌گیر زائران و مدیران فرودگاهی نبوده است .

    |

    فرودگاه‌های اهواز ، ساری ، یزد ، کرمان ، رشت ، اردبیل ، تبریز ، زنجان ، شیراز ، مشهد ، اصفهان ، زاهدان ، بندرعباس ، بیرجند ، ارومیه ، بوشهر ، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی(ره) ، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران طی حکمی صادق وادی زاده را با حفظ سمت به ‌عنوان ...

    |

    مذاکرات لازم برای رفع مشکل زمین معارض انجام شده و با توجه به اهمیت حل این چالش برای توسعه و اجرای طرح جامع فرودگاه اهواز ، پیگیری را از طریق ستاد کل نیروهای مسلح نیز ادامه خواهیم داد .

    |

    نظرات کاربران