در حال بارگذاری ...
  • تعیین بودجه عملیات اربعین حسینی بر اساس ارسال درخواست فرودگاه‌ها است

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد : بودجه عملیات اربعین بر اساس ارسال درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و با تایید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اختصاص پیدا می‌کند .

    هادی یوسف پورآذری با اشاره به ارسال بخشنامه و دستورالعمل ارسال آمار (پرواز - مسافر) به فرودگاه‌ها تا هفته آینده ، اظهار داشت : برای تعیین میزان بودجه موکب و سایر خدمات به زوار امام حسین(ع) ، براساس درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و پس از اخذ تائید و تدابیر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اقدام فوری انجام خواهد شد .

    عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر بهره‌گیری از ظرفیت نرم‌افزار اطلاعات پرواز و ایجاد فضای دانلود از طریق Qr code جهت سهولت در سفر زائران اربعین حسینی تاکید کرد .

    پورآذری خاطرنشان کرد : ایجاد دسترسی راحت زوار حسینی جهت دریافت اطلاعات فرودگاهی از طریق اختصاص شماره و صفحه مخصوص در فضای مجازی ، تجهیز سالن اسکان و پذیرایی ضروری در فرودگاه‌ها در صورت بروز هرگونه مشکل و تاخیر پروازها ، ساماندهی تاکسی‌های فرودگاه‌ها و آموزش‌های بهداشتی و امدادی به رانندگان و نیز تخصیص مانیتورهای اطلاعات پرواز در مبادی مرزی از جمله امکانات لازم فرودگاه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    متخصصان هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها در عملیات اربعین علاوه‌ بر ارائه خدمات به پروازهای برنامه‌ای ، به‌ صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اربعین بودند .

    |

    نظرات کاربران