در حال بارگذاری ...
  • دستور وزیر راه و شهرسازی برای احداث جایگاه سوخت فرودگاه کلاله

    فرودگاه کلاله یکی از فرودگاه‌های قدیمی استان گلستان است که به دلیل عدم تامین جایگاه سوخت از چرخه خدمت پروازهای مسافری خارج شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست استاندار گلستان به همراه مجمع نمایندگان استان با وزیر راه و شهرسازی پیرامون جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله برگزار شد .

    در این جلسه مقرر شد احداث مخزن سوخت فرودگاه کلاله به صورت مشترک توسط وزارت راه و شهرسازی با محوریت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت نفت، عملیاتی و اجرایی شود .

    فرودگاه کلاله یکی از فرودگاه‌های قدیمی استان گلستان است که به دلیل عدم تامین جایگاه سوخت از چرخه خدمت پروازهای مسافری خارج شده است .

    با استقرار دولت سیزدهم ، رفع مشکلات این فرودگاه و ورود دوباره به چرخه خدمات‌رسانی به عنوان موضوعات دارای اولویت در حوزه راه و شهرسازی در دستور کار استانداری گلستان قرار گرفت .




    مطالب مرتبط

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    گفتنی است در سال ۱۴۰۰ پیرو بازدیدهای استانی رئیس جمهوری ، ارتقا و توسعه فرودگاه رامسر در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار گرفت که بلافاصله پس از انتخاب مشاور ذی‌صلاح مقدمات مطالعات و طراحی توسعه ترمینال با رویکرد حفظ بنای ترمینال قدیم و نیز افزایش پارک ...

    |

    فرودگاه اهواز به عنوان یکی از کانون‌های هدف در راستای سیاست مذکور انتخاب و امروز از ترمینال بهسازی شده آن بهره برداری شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    شرکت‌ها و بخش خصوصی فقط به جاده منتهی نمی‌شود و حتما در ناوگان ریلی و هوایی هم گفتگو و تعامل با بخش خصوصی بیشتر خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران