در حال بارگذاری ...
  • فرودگاه مهرآباد برای پروازهای اربعین حسینی آماده می شود

    با توجه به امکان افزایش پروازهای اربعین در فرودگاه مهرآباد و شروع پروازها از ۲۵ مرداد باید در اسرع وقت مطالعات در خصوص ظرفیت پذیرش در ترمینال یک و برنامه ریزی به منظور عدم تداخل پروازهای داخلی وعتبات تهیه و تا هفته آینده جهت برنامه ریزی مناسب ارائه شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد بر برنامه ریزی برای افرایش پروازها و اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائران اربعین تاکید کرد .

    با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی ، جلسه هماهنگی با محوریت پروازهای اربعین و با حضور مسئولان مربوطه برگزار و در خصوص برنامه ریزی برای افرایش پروازها و اقدامات زیربنایی در راستای اعزام و پذیرش بهینه زائران بحث و گفتگو شد .

    ابراهیم مرادی راهبر فرودگاه بین المللی مهرآباد در این نشست بر تکریم و تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین در این فرودگاه تاکید کرد و خواستار حضور به موقع و همچنین برنامه ریزی برای افزایش نیروهای خدمت رسان وهماهنگی نهادهای درگیر در پروازهای اربعین شد .

    وی گفت : با توجه به امکان افزایش پروازهای اربعین در فرودگاه مهرآباد و شروع پروازها از ۲۵ مرداد باید در اسرع وقت مطالعات در خصوص ظرفیت پذیرش در ترمینال یک و برنامه ریزی به منظور عدم تداخل پروازهای داخلی و عتبات تهیه و تا هفته آینده جهت برنامه ریزی مناسب ارائه شود .

    گفتنی است ؛ فرودگاه مهرآباد در بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳ مهر ماه سال گذشته با ۷۴ پرواز ، پذیرای هشت هزار و ۹۷۳ زائر اربعین بوده است .




    مطالب مرتبط

    آمار پروازهای فرودگاه مهرآباد در عملیات اربعین سال جاری نسبت به سال گذشته ، در حوزه پرواز ۵۸ درصد و در بخش جابه‌جایی مسافر ۲۵ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مرادی عضو هیات مدیره و راهبر مهراباد از اعزام و پذیرش بیش از ۱۵ هزار زائر اربعین از فرودگاه بین المللی مهرآباد تا امروز ۳۰ ...

    |

    پروازهای اربعین فرودگاه سردار جنگل از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ۹ شهریور ماه ادامه داشت و در این مدت ۵ شرکت هواپیمایی پارس ایر ، پویا ، آسمان ، ایرتور و العراقیه عهده دار انجام پروازهای اربعین حسینی در مسیر رشت به عراق بودند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی ۳۹۶ هزار و ۲۶۷ زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا چهارم ...

    |

    مشهدمقدس همواره در طول سال پذیرای زائران و مشتاقان حضرت علی (ع) ، امام حسین (ع) و علی‌بن موسی الرضا (ع) است اما امسال پیش‌بینی می‌شود، در عملیات اربعین‌حسینی شاهد افزایش پروازها و تعداد زوار حسینی باشیم .

    |

    نظرات کاربران