خدمت رسانی بیش از ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی به مسافران در جاده های استان آذربایجان غربی
مسافران و کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی اظهار کرد : بیش از ۲۰ مجتمع خدماتی رفاهی آذربایجان غربی در محورهای مواصلاتی این استان طی اجرای طرح تابستانی به مسافران خدمات رسانی می کنند .
پیمان آرامون گفت : برای ارائه خدمات بهتر به مسافران تابستانی و ارتقا وضعیت مجتمع های خدماتی رفاهی ، نظارت بر این اماکن تشدید یافته است . نمازخانه ها ، جایگاه های سوخت ، سرویس های بهداشتی و تمامی عناصر مجتمع های خدماتی رفاهی استان توسط اعضای کمیته ویژه نظارت شامل اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، علوم پزشکی ، استانداری و شرکت پخش فرآورده های نفتی مورد بازدید قرار گرفته است .
وی با تاکید بر بازدید دوره ای و مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی خاطرنشان کرد : در صورت مشاهده نواقص ، موارد به شکل تفکیک شده به بهره بردار اعلام می شود که باید در مهلت تعیین شده نسبت به رفع نواقص اقدام کند .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این باره گفت : مسافران و کاربران جاده ای در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی مراتب را از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ گزارش دهند .