در حال بارگذاری ...
  • انتصاب منوچهر منطقی به عنوان نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی هواپیمایی

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم وزیر راه و شهرسازی منوچهر منطقی به عنوان نماینده وزیر در شورای عالی هواپیمایی منصوب شد .

    مهرداد بذرپاش خطاب به منوچهر منطقی تصریح کرده است : نظر به مراتب تعهد ، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۲ ماده واحده قانون تفویض اختیارات وظایف شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۵۹ به موجب این حکم شما را به عنوان نماینده وزیر در شورای عالی هواپیمایی منصوب می نمایم .
    در ادامه این حکم آمده است : امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه جهت اعتلای صنعت هوانوردی اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید .




    مطالب مرتبط

    شرکت‌ها و بخش خصوصی فقط به جاده منتهی نمی‌شود و حتما در ناوگان ریلی و هوایی هم گفتگو و تعامل با بخش خصوصی بیشتر خواهد شد .

    |

    ۸۰ درصد سفرهای زائران با خودرو شخصی ، ۱۰ درصد با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ، ۳ درصد با ناوگان حمل‌ونقل هوایی و ۷ درصد با ناوگان حمل‌ونقل ریلی انجام شده است . از امروز بعد از ظهر و در دو روز آینده شاهد بیشترین میزان خروجی مسافر از مشهد هستیم .

    |

    با توجه به اینکه دو روز آینده اوج خروج زائران از مشهد مقدس است ؛ همکاران ما در فرودگاه مشهد تمام تلاش خود را برای انجام منظم پروازها و تامین بلیت به میزان مورد نیاز کرده اند .

    |

    امسال دو هزار و ۴۰۰ سرویس اتوبوسی برای زائران پایانی صفر پیش بینی شده است ، پارسال ۶۰۰ هزار مسافر با این ناوگان در مسیر مشهد جابه‌جا شد که این آمار در سال جاری به ۶۵۰ هزار زائر خواهد رسید .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    نظرات کاربران