در حال بارگذاری ...

انتصاب منوچهر منطقی به عنوان نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی هواپیمایی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حکم وزیر راه و شهرسازی منوچهر منطقی به عنوان نماینده وزیر در شورای عالی هواپیمایی منصوب شد .

مهرداد بذرپاش خطاب به منوچهر منطقی تصریح کرده است : نظر به مراتب تعهد ، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به استناد بند ۲ ماده واحده قانون تفویض اختیارات وظایف شورای عالی هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۵۹ به موجب این حکم شما را به عنوان نماینده وزیر در شورای عالی هواپیمایی منصوب می نمایم .
در ادامه این حکم آمده است : امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه جهت اعتلای صنعت هوانوردی اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید .




مطالب مرتبط

این شبکه مثل شریان داخلی بدن عمل می‌کند و به هر جا که برسد به آنجا حیات و زندگی می‌بخشد . ایجاد چنین شبکه‌ای باعث تقویت ثبات و امنیت و تأمین منافع همه کشورهای منطقه نیز خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دستورالعمل‌های اجرایی نحوه مقابله با عاملان زیستی انتقال ویروس تب دانگی در جلسه کمیته پدافند زیستی وزارت راه و شهرسازی ...

|

حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر ، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند .

|

در جلسات شورای‌عالی هماهنگی ترابری دست‌اندرکاران این بخش باید برای رفع هر چه سریع‌تر چالش‌های موجود در این حوزه حساس تلاش کنند ، جلسات مذکور را به‌صورت منظم برگزار و از این طریق مشکلات و گلوگاه‌های موجود را پیگیری کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملکرد بخش ترانزیت جاده‌ای و ریلی در ۵ ماهه سال ۱۴۰۳ نشان از ترانزیت ۸.۶ میلیون تن کالا دارد که نسبت به ۵ ماهه سال ۱۴۰۲ رشد ...

|

نظرات کاربران