افزایش ۵۳ درصدی تماس کاربران جادهای با سامانه تلفنی ۱۴۱ در خرداد ماه
به گزارش پرتال حمل و نقل ، در خرداد ماه امسال بیش از دو میلیون و ۴۴۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته است .
منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری با اعلام این مطلب گفت : از کل تماس هایی که با سامانه تلفنی ۱۴۱ در خرداد ماه ۱۴۰۲ برقرار شده است ، استانهای مازندران با ۴۶ درصد ، تهران ۳۵ درصد و البرز هفت درصد بیشترین سهم تماس ها را داشتند .
وی افزود : کل تماسهای تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱ (ستاد و استانی) در خرداد ماه سال جاری ، ۱۳۰ هزار و ۸۵۳ تماس بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش نشان میدهد ، از این تعداد تماس ، سهم پاسخگویی ستاد به تماس های تلفنی ۱۴۱ برابر با ۵۱ درصد با متوسط مدت پاسخگویی ۳۸ ثانیه و سهم پاسخگویی مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها ، برابر با ۴۹ درصد با متوسط مدت پاسخگویی ۱۰۲ ثانیه بوده است .
به گفته رییس مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری ، کاربران در این مدت ۷۲ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۴۰۲ درخواست از وب سایت ۱۴۱ ثبت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۳ درصد افزایش یافته است . همچنین در مدت زمان یاد شده کاربران جاده ای ۲۴ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۸۰۱ درخواست از اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ داشتند که ۱۹۴ درصد افزایش یافته است .
این گزارش حاکی است در خرداد ماه امسال ۶۶ هزار و ۶۶۱ پیامک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال شده که ۱۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است .