در حال بارگذاری ...
  • احداث ۳ دوربرگردان در حدفاصل سه راهی محمدیار تا دارلک

    احداث این دوربرگردان‌ها برای روان سازی ترددها و جلوگیری از بروز تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای بسیار موثر است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : ۳ دوربرگردان در حدفاصل سه راهی محمدیار تا دارلک در راستای سهولت تردد احداث شده است .

    سید محسن حمزه‌لو در بازدید از عملیات راهسازی در پروژه بهسازی و تعریض سه راهی محمدیار تا دارلک ، بیان کرد : ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای این ۳ طرح هزینه شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده است .

    وی گفت : ۲ دستگاه دوربرگردان به بهره‌برداری رسیده و یک دستگاه دوربرگردان نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد و در مرحله آسفالت است .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با تاکید بر توجه به توسعه راه‌های ارتباطی و جایگاه حمل‌ونقل بین‌المللی در اقتصاد استان ، افزود : بهره‌برداری از این طرح موجب کاهش آمار تصادفات جاده‌ای و سهولت تردد مردم از جاده‌های جنوب استان می‌شود .

    حمزه‌لو بیان کرد : احداث این دوربرگردان‌ها برای روان سازی ترددها و جلوگیری از بروز تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای بسیار موثر است .




    مطالب مرتبط

    این مسیر رشد و پیشرفت با کسب رکوردهای تازه در حمل و نقل دریایی طی سال‌های اخیر و به همت جوانان رشید این مرز و بوم همچنان با قدرت ادامه دارد و افق‌های جدیدی را نیز پیش روی خود خواهد گشود .

    |

    به لحاظ عملیات عمرانی کار تونل کبیرکوه رو به پایان است و با رسیدن خط انتقال برق و پایان آسفالت تونل (لایه دوم آسفالت در حال انجام است) امکان تردد از این تونل فراهم است ، نصب سیستم تهویه در دستور کار قرار دارد و با تأمین اعتبار قطعاً نسبت به خرید و نصب این سیستم‌ها اقدام خواهد ...

    |

    در بحث حمل‌ونقل بین‌المللی ۶ شرکت مربوط به کالا و یک شرکت نیز در امر جابه‌جایی مسافر فعالیت دارند ، همچنین بیش از ۱۸۰ نمایندگی شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در سطح استان در حال فعالیت است .

    |

    استفاده از ظرفیت رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی و مباحث آموزشی و تحقیقاتی در حوزه حمل و نقل اهمیت فراوانی دارد . 

    |

    خاک‌برداری در کیلومتر ۹+۷۰۰ سمت راست قطعه اول ادامه دارد و آبرو ۶+۹۷۰ سمت چپ و راست تکمیل شده و آبرو ۶+۸۲۴ سمت راست فونداسیون کار شده و کوله‌ها در حال قالب بندی است .

    |

    نظرات کاربران