در حال بارگذاری ...

تجلیل از مأموران برگزیده قطارهای شرکت رجا

در این مراسم از ۴۷ مأمور برگزیده قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال ۱۴۰۱ و مأمورانی که در سرمای شدید زمستان گذشته تلاش وافری در ارایه خدمت به هموطنان داشتتد با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مراسم تجلیل از مأموران برگزیده قطارهای شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و مدیران و معاونان این شرکت همچنین معاون کانون های خدمت رضوی استان تهران در سالن ۱۷ شهریور وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد .

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از تمام کسانی که پیشگام و در خط مقدم خدمت به زائران امام رئوف ، همچنین هم‌وطنان عزیزمان هستند ، قدردانی کرد و گفت : جمع زیادی از مأموران مؤظف قطارها شایسته قدردانی‌اند که از برخی از آنان به نمایندگی از سایرین در این مراسم تجلیل می‌شود .

ناصر بختیاری با اشاره به اقداماتی که برای بهبود وضعیت کارکنان انجام شده است ، افزود : بعد از بیانات مقام معظم رهبری درباره کارگران در اردیبهشت ماه سال جاری ، سامان‌دهی حقوق‌ها در کمترین زمان در دستور کار قرار گرفت و در یک نظام هماهنگ و مستمر ، زمینه برای پرداخت حقوق‌ها بین ۲۷ تا ۳۰ هر ماه ایجاد شد .

وی با اشاره به شناسایی مسائل و مشکلات برای ارایه خدمات به مسافران اعلام کرد : در بخش سامان‌دهی شرکت‌های راهبری اقدامات خوبی انجام شده و شرکت‌های فعال و‌ مؤثری در حال خدمت به هموطنان و زائران امام رضا (ع) هستند .

بختیاری خطاب به مأموران تصریح کرد : امیدواریم با یاری شما عزیزان خدمت‌رسانی را به نقطه‌ای برسانیم که استحقاق مردم عزیز کشورمان و برند رجا است و با زحمات شبانه‌روزی شما که بدون هیچ چشم‌داشتی و با عشق و علاقه است ، شاهد ارتقا کیفیت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان باشیم . اطمینان داریم که نگاه نافذ خداوند زحمات و‌ تلاش‌های شما را می‌بیند و به زندگی شما برکت خواهد داد .

علیرضا علی سلیمانی عضو هیأت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا نیز در این مراسم گفت : همه کسانی که در شرکت رجا مشغول خدمت هستند، مفتخر به خادمی امام رضا (ع) هستند . این صنعت پرهزینه و پرمشقت است که مظلوم واقع شده و امیدواریم نگاه دولت و مجلس نگاه ویژه‌ای باشد و با توجه به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری به توسعه صنعت ریلی ، این صنعت مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد .

معاون اجرایی شرکت رجا، تأمین قطعات و تعیین تکلیف ناوگان متوقف شده را از برنامه‌های در اولویت شرکت رجا ذکر کرد و افزود : مأموران موظف اعم از رؤسای قطار ، ترن‌ست‌رانان ، مهمانداران ، سرمهمانداران ، مأموران فنی ، تهویه ، مولد ، استیم و … پیشانی تماس با مشتریان بوده و نقش کلیدی‌ و مهمی دارند .

در این مراسم همچنین سیدمحمدحسین میرمحمدی معاون امور کانون‌های خدمت رضوی در استان تهران از زحمات همه مدیران و کارکنان شرکت رجا به خصوص مأموران مؤظف قطارها در اقصی نقاط کشور به خصوص قطارهای منتهی به مشهد مقدس برای ارائه خدمت به هموطنان به عنوان خادمان ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (ع) ذکر کرده و از زحمات همه تقدیر و تشکر کرد .

خادمیاران رضوی با حضور در این مراسم با در دست داشتن پرچم گنبد حرم رضوی (ع) با ذکر مولودی خوانی ، صلوات خاصه و اهدای هدیه متبرک از مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا ماموران برگزیده قطارهای این شرکت تقدیر کردند .

گفتنی است در این مراسم از ۴۷ مأمور برگزیده قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سال ۱۴۰۱ و مأمورانی که در سرمای شدید زمستان گذشته تلاش وافری در ارایه خدمت به هموطنان داشتتد با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد .




مطالب مرتبط

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ، فروش حضوری بلیت‌ قطارهای ایام یاد شده ، ۲ ساعت بعد از فروش اینترنتی ، از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد .

|

این خدمت شامل خرید همزمان سرویس تاکسی دربستی به همراه بلیت قطار برای سفرهای درون‌شهری از مبدأ انتخابی مسافر در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به مقصد ایستگاه راه‌آهن تهران و بالعکس می‌باشد که توسط رانندگان حرفه‌ای و خودروهای مجهز شرکت مذکور ارائه می‌شود .

|

سفرهای زیارتی بازنشستگان و اعزام این زائران به مشهد الرضا (ع) کار بسیار خوبی است که سازمان تأمین‌اجتماعی طی سال‌های گذشته آغاز کرده که البته مدتی به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا متوقف شده بود اما بحمدالله از سال ۱۴۰۱ در قالب طرح کرامت رضوی مجدداً آغاز شد .

|

تأخیر قطار از مرز تعیین شده مقررات راه‌آهن مشمول پرداخت خسارت بوده که بر این اساس ، همه مسافران گرامی قطار زندگی نیز مشمول دریافت 50 درصد مبلغ بهای بلیت به عنوان خسارت شده‌اند که طبق قوانین می‌توانند برای دریافت خسارت خود اقدام کنند .

|

اولویت اصلی در بازسازی واگن‌های مسافری رجا با سالن‌های اکسپرس آلمان غربی و شرقی (۴ تخته) برنامه‌ریزی شده و تمام آنها دارای قرارداد فعال و جاری می‎باشد ، همچنین واگن‌های بازسازی نشده آلمان شرقی (خلیج فارس و میلاد) نیز تعداد ۷۳ دستگاه واگن است که عملیات بازسازی آنها از سال ...

|

نظرات کاربران