در حال بارگذاری ...
  • توسعه کشور با فهم مشترک در حوزه‌های مختلف همراه است

    با خیلی از فرودگاه هایی که در کشور ساخته می شود موافق نیستم اما ساخت این فرودگاه از دید موضوعات بحران های طبیعی برای کشور مناسب و ضروری بود و بدون شک این فرودگاه به توسعه و پیشرفت این منطقه و شهرستان های اطراف کمک می کند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رییس مجلس شورای اسلامی گفت : زمانی می توان به پیشرفت و رشد تولید سرعت داد که همه به فهم مشترک در موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی برسیم .

    محمد باقر قالیباف در آیین آغاز به کار فرودگاه گناباد افزود : اگر در اقصی نقاط کشور هر کسی فقط به شهر و مرکز استان خود فکر کند هیچ وقت نمی توان به پیشرفت دست یافت چنان که طرحی نظیر فرودگاه گناباد که باید حداکثر در بازه زمانی سه ساله افتتاح می شد ۳۰ سال زمان برد .

    وی اضافه کرد : با خیلی از فرودگاه هایی که در کشور ساخته می شود موافق نیستم اما ساخت این فرودگاه از دید موضوعات بحران های طبیعی برای کشور مناسب و ضروری بود و بدون شک این فرودگاه به توسعه و پیشرفت این منطقه و شهرستان های اطراف کمک می کند .

    فرودگاه گناباد به عنوان سومین فرودگاه مسافری استان خراسان رضوی تا فرودگاه مشهد ۲۷۰ کیلومتر ، تا فرودگاه سبزوار ۳۰۰ کیلومتر و تا فرودگاه بیرجند ۲۱۸ کیلومتر فاصله دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها گفت : یکی از دستاوردهای متخصصین شرکت ...

    |

    نظرات کاربران