در حال بارگذاری ...

گنتری کرین مظلوم در طرح جهاد خود کفایی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در حالی که اکثر تجهیزات بندری و شناورهای کوچک بومی سازی شده اند ، با توجه به نیاز شدید بنادر کشور به جرثقیل دروازه ای یا گنتری کرین ، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ساخت گنتری کرین را توجیه ناپذیر دانسته و همزمان علی فتحی معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی در نشست خبری چهاردهمین همایش سواحل ، بنادر و سازه‌های دریایی اعلام کرد از طراحی و تولید جرثقیل های دروازه ای با وجوه اداره شده این سازمان حمایت می کنیم .

حال باید دید چرا با وجود نیاز فاز سه بندر شهید رجایی ، بندر شهید بهشتی چابهار و سایر بنادر به گنتری کرین ، علی اکبر صفایی خودکفایی در این امر استراتژیک را توجیه ناپذیر می داند .

 

 

 

 
 
 
 
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت : عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر آبادان طی پنج ماه نخست سال ۱۴۰۴ با رشد ۴۱ درصدی نسبت ...

|

در مسیر توسعه دریامحور ، ظرفیت‌های جدیدی برای کشور فراهم خواهد شد تا بتوانیم از نعمت ارزشمند موقعیت جغرافیایی ایران با بیش از ۵۸۰۰ کیلومتر نوار ساحلی و دسترسی به آب‌های آزاد بهره‌مند شویم . این موقعیت ، ایران را در اتصال کشورهای حوزه CIS و مسیر کریدور شمال–جنوب به جایگاهی ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید رسولی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشست صمیمی با خبرنگاران تخصصی حوزه به تشریح موارد زیر پرداخت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء و توسعه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، آیین افتتاحیه سی و چهارمین اجلاس مجمع سازمان بین المللی دریانوردی در لندن با حضور هیات عالیرتبه جمهوری اسلامی ایران به ...

|

نظرات کاربران