در حال بارگذاری ...
  • لزوم استفاده فرودگاه بندرعباس از همسایگی با کشورهای حاشیه خلیج فارس

    با توجه به موقعیت جغرافیایی فرودگاه که در جنوبی ترین نقطه کشور و همسایگی کشورهای عربی قرار دارد ، در جابجایی بار و مسافر نقش بسزایی دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت : فرودگاه بندرعباس باتوجه به موقعیت همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس ، می تواند با راه اندازی پروازهای کارگو نقش مهمی را در صادرات ایفا کند .

    جمشید دلفاردی با اشاره به اهمیت توسعه باند کنونی و احداث باند دوم فرودگاه بندرعباس ، گفت : انجام این دست پروژه‌ها در راستای ایجاد تغییرات مثبت در فرودگاه امری ضروری است .

    مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان با اشاره به نقش فرودگاه بندرعباس در این استان گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی فرودگاه که در جنوبی ترین نقطه کشور و همسایگی کشورهای عربی قرار دارد ، در جابجایی بار و مسافر نقش بسزایی دارد .

    دلفاردی گفت : با تعامل مسئولین استانی می توانیم چالش کمبود پرواز را برطرف و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اقدامات موثر فرودگاه بندرعباس به‌منظور ایمنی پرواز و ارائه خدمات بهتر به مسافران در یک‌سال اخیر ، خاطرنشان کرد : نصب و راه اندازی سامانه ILS ، توسعه پارکینگ و اپرون و بهسازی و زیباسازی محاوط فرودگاه و پارکینگ از اقداماتی بود که در راستای افزایش ایمنی و ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام شد .




    مطالب مرتبط

    احداث ترمینال پروازهای داخلی ، با توجه به روند افزایش پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه بندرعباس یکی از مهم‌ترین نیازها است چراکه ترمینال فعلی پاسخگویی نیازهای این فرودگاه نیست .

    |

    افزایش تعداد پارکینگ خودرویی از ۵۰۰ به ۸۰۰ ظرفیت پارک خودرو ، مسقف شدن پارکینگ خودرویی باتوجه به آب و هوای گرم بندرعباس به‌خصوص در فصل تابستان ، نصب دوربین و نیز زیباسازی محوطه ترمینال را می‌توان ارزش افزوده‌ای برای فرودگاه بین‌المللی بندرعباس دانست .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۹۴۶۱ زائر اربعین با ۸۶ پرواز از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به نجف اشرف اعزام و پذیرش شدند .

    |

    از آنجا که توسعه فرودگاه بین‌المللی مشهد در ارتقای جایگاه بین‌المللی ایران اهمیتی دوچندان دارد ؛ باید مسیر هوشمندسازی این فرودگاه تسریع پیدا کند .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    نظرات کاربران