در حال بارگذاری ...

لزوم استفاده فرودگاه بندرعباس از همسایگی با کشورهای حاشیه خلیج فارس

با توجه به موقعیت جغرافیایی فرودگاه که در جنوبی ترین نقطه کشور و همسایگی کشورهای عربی قرار دارد ، در جابجایی بار و مسافر نقش بسزایی دارد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان گفت : فرودگاه بندرعباس باتوجه به موقعیت همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس ، می تواند با راه اندازی پروازهای کارگو نقش مهمی را در صادرات ایفا کند .

جمشید دلفاردی با اشاره به اهمیت توسعه باند کنونی و احداث باند دوم فرودگاه بندرعباس ، گفت : انجام این دست پروژه‌ها در راستای ایجاد تغییرات مثبت در فرودگاه امری ضروری است .

مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان با اشاره به نقش فرودگاه بندرعباس در این استان گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی فرودگاه که در جنوبی ترین نقطه کشور و همسایگی کشورهای عربی قرار دارد ، در جابجایی بار و مسافر نقش بسزایی دارد .

دلفاردی گفت : با تعامل مسئولین استانی می توانیم چالش کمبود پرواز را برطرف و از ظرفیت های موجود نهایت استفاده را داشته باشیم .

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان با اشاره به اقدامات موثر فرودگاه بندرعباس به‌منظور ایمنی پرواز و ارائه خدمات بهتر به مسافران در یک‌سال اخیر ، خاطرنشان کرد : نصب و راه اندازی سامانه ILS ، توسعه پارکینگ و اپرون و بهسازی و زیباسازی محاوط فرودگاه و پارکینگ از اقداماتی بود که در راستای افزایش ایمنی و ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام شد .




مطالب مرتبط

احداث ترمینال پروازهای داخلی ، با توجه به روند افزایش پروازهای داخلی و خارجی به فرودگاه بندرعباس یکی از مهم‌ترین نیازها است چراکه ترمینال فعلی پاسخگویی نیازهای این فرودگاه نیست .

|

افزایش تعداد پارکینگ خودرویی از ۵۰۰ به ۸۰۰ ظرفیت پارک خودرو ، مسقف شدن پارکینگ خودرویی باتوجه به آب و هوای گرم بندرعباس به‌خصوص در فصل تابستان ، نصب دوربین و نیز زیباسازی محوطه ترمینال را می‌توان ارزش افزوده‌ای برای فرودگاه بین‌المللی بندرعباس دانست .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس گفت : در راستای الزامات سازمان هواپیمایی کشوری برای عملیاتی شدن فرودگاه شهدای زرقان ، دو ...

|

پدافند غیرعامل درصدد شناسایی آسیب‌ها و مخاطرات برای پیشگیری و کاهش این رخدادها و به تبع آن ، استمرار خدمات‌رسانی مطلوب فرودگاه‌ها در مواقع بحرانی است .

|

در این روز مقرر شده با برگزاری آیین بزرگداشتی از خدمات مدیران اسبق و فعالان پیشکسوت عرصه‌های بازرگانی فرودگاه‌ها قدردانی و همزمان با این مراسم از عملکرد فرودگاه‌های برتر در بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه‌های مختلف بازرگانی فرودگاهی ، تجلیل شود .

|

نظرات کاربران