در حال بارگذاری ...
  • بستر سرمایه گذاری در فرودگاه آبادان فراهم است

    بستر سرمایه گذاری در اراضی فرودگاه در زمینه هتل ، پمپ بنزین و هوانوردی عمومی فراهم است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر فرودگاه آبادان این فرودگاه را مهمترین دروازه ورودی استان خوزستان در جنوب کشور دانست و گفت : استفاده از ظرفیت های موجود در فرودگاه آیت الله جمی موجب رونق اقتصادی منطقه و جذب گردشگر می شود .

    جواد شمالی نژاد اظهار کرد : فرودگاه آبادان برای توسعه منطقه قابلیت‌های بسیاری دارد که توجه به آن موجب تحول فرودگاه و خطه جنوب کشور خواهد شد . افزایش برنامه پروازها و بهسازی و توسعه مطلوب ترمینال ها از جمله اهدافی است که تحقق آن موجب رشد و شکوفایی فرودگاه آبادان خواهد شد .

    مدیر فرودگاه آبادان با اشاره به مرزی بودن این فرودگاه گفت : این عامل سبب محدودیت هایی مثل عدم برقراری پروازهای آموزشی و تفریحی شده است .

    شمالی نژاد با بیان اینکه زمینه فعالیت در فرودگاه آیت الله جمی گسترده است ، گفت : بستر سرمایه گذاری در اراضی فرودگاه در زمینه هتل ، پمپ بنزین و هوانوردی عمومی فراهم است .

    وی ضمن اشاره به اقدامات موثر فرودگاه آبادان در زمینه افزایش ایمنی پرواز ، گفت : بهسازی سطوح پروازی ، بهسازی و تکمیل سیستم های روشنایی باند و فلایت چک سیستم های ناوبری از اقداماتی بود که در این راستا انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    موکب‌داران عراقی که از هفته گذشته وارد کشورمان شده‌اند ، کار خود را برای برپایی موکب در اطراف حرم مطهر امام هشتم شیعیان آغاز کرده‌اند و تا روز ۱۴ شهریورماه امسال از عزاداران امام رضا(ع) در اطراف حرم پذیرایی خواهند کرد .

    |

    فرآیندهای مطالعاتی و بررسی‌ فنی و عملیاتی پوشش راداری یادشده و جانمایی این سایت با هدف ارتقای پوشش نظارتی و ناوبری هوایی ایمن در این منطقه آغاز شده است .

    |

    فرودگاه‌ها محل تردد و رفت و آمد گردشگران داخلی و خارجی و نشست و برخاست هواپیماهای مختلف است و طبق دستور مدیرعامل محترم شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای افزایش درآمدهای غیرهوانوردی باید فرودگاه‌ها از نظام تک بعدی به سمت چند بعدی حرکت کنند و در کنار آن ارائه خدمات ...

    |

    افزایش تردد مسافران عراقی به این فرودگاه شرایط و بسترهای مناسبی را برای ارائه خدمات آموزشی ، رفاهی و تفریحی به وجود آورده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند .

    |

    با توجه به موقعیت ممتاز فرودگاه رامسر برای توسعه پروازهای تفریحی و آموزشی ، فضای رقابتی برای حضور سرمایه‌گذاران از طریق فراخوان برای واگذاری برای سال ۱۴۰۳ در هفته‌های گذشته انجام شده و سرمایه‌گذار مربوطه با حضور کارشناسان اداره‌کل بازرگانی ستاد و اداره‌کل فرودگاه‌های ...

    |

    نظرات کاربران