در حال بارگذاری ...
  • صدور ۱۹ هزار و ۸۵۵ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی طی ایام نوروز

    از مجموع مجوزهای صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳۹۸۳ مجوز و مسیرهای بین المللی ۵۸۷۲ مجوز است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مسافر نوروزی تا دوازدهم فروردین ماه و صدور ۱۹۸۵۵ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد .

    جعفر یازرلو گفت : در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ، در مجموع ۱۹۸۵۵ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شد که از این تعداد مجوز صادر شده ، تاکنون ۲۰۱۰۳ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است .

    وی تصریح کرد : از مجموع مجوزهای صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳۹۸۳ مجوز و مسیرهای بین المللی ۵۸۷۲ مجوز است . از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا دوازدهم فروردین ماه در مجموع دو میلیون و ۴۸۵ هزار و ۱۸۴ مسافر(اعزام و پذیرش) با ۲۰۱۰۳ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند .

    یازرلو افزود : از مجموع مسافران جابه‌جا شده در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا دوازدهم فروردین ماه امسال یک میلیون و ۹۷۶هزار و ۱۲۹ مسافر داخلی با انجام ۱۶۵۰۴ پرواز داخلی و ۵۰۹ هزار و ۵۵ مسافر بین المللی با انجام ۳۵۹۹ پرواز خارجی جابه‌جا شدند .

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد .

    |

    در طی این سال‌ها ، سازمان هواپیمایی کشوری ضمن برگزاری جلسات و همچنین نامه‌نگاری‌های متعدد ، به شرکت KLM اعلام شده بود که در صورت برقراری پروازهای عبوری و رساندن آن به سقف قبل از توقف ، پرداخت ریالی شرکت KLM در سال ۱۳۹۸ مورد تایید است ، اما KLM موضوع را نپذیرفت و بر لزوم پرداخت ...

    |

    امسال در زمینه فروش اینترنتی افزایش آمار قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشتیم و تمامی بلیت های اربعین با نرخ مصوب و نظم و انضباط خاصی ارائه شد و هواپیمایی “هما” در پروازهای اربعین دارای کمترین تاخیر بود .

    |

    نظرات کاربران