در حال بارگذاری ...
  • اجرای ممیزی فرودگاه شیراز برای دریافت گواهینامه فرودگاهی

    این ممیزی با حضور ارزیابان سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه های مدیریت و بهره برداری فرودگاهی و همچنین عملیات و زیرساخت فرودگاهی به مدت سه روز انجام شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از انجام ممیزی با هدف ارزیابی انطباق سیستم‌های مدیریت ، عملیات ، زیرساخت ، سیاست‌ها ، برنامه‌ها ، فرآیندها و دستورالعمل‌های ارائه خدمات در فرودگاه بین المللی شیراز به منظور اعطای گواهینامه فرودگاهی خبر داد .

    فخرالدین کشاورز در خصوص اجرای ممیزی فرودگاه شیراز برای دریافت گواهینامه فرودگاهی گفت : انجام ممیزی با هدف ارزیابی انطباق سیستم‌های مدیریت، عملیات ، زیرساخت ، سیاست‌ها ، برنامه‌ها ، فرآیندها و دستورالعمل‌های ارائه خدمات در فرودگاه بین المللی شیراز به منظور اعطای گواهینامه فرودگاهی انجام شد .

    کشاورز افزود : این ممیزی با حضور ارزیابان سازمان هواپیمایی کشوری در حوزه های مدیریت و بهره برداری فرودگاهی و همچنین عملیات و زیرساخت فرودگاهی به مدت سه روز انجام شد .




    مطالب مرتبط

    زائران اربعین حسینی می‌توانند بلیت پروازی را با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری از طریق سایت شرکت‌های هواپیمای تهیه کنند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ثبت رکورد انجام پروازهای فرودگاه مشهد مقدس در روز شهادت امام رضا (ع) با انجام ۲۴۱ پرواز خبر ...

    |

    طبق آمار رسمی برای نشست و برخاست ۲ هزار و ۲۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۳۰۴ هزار و ۳۹۷ مسافر در این ایام مجوز صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در نشست و برخاست (یک هزار و ۶۴۴ پرواز) ۳۶ درصد و در اعزام و پذیرش (بیش از ۲۱۴ هزار مسافر) ۴۲ درصد رشد داشته است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق هشت شرکت خدمات مسافرت هوایی به مدت یک ماه تقویمی خبر داد .

    |

    نظرات کاربران