در حال بارگذاری ...
  • کسب رتبه نخست فرودگاه تبریز در کیفیت خدمات فرودگاهی

    فرودگاه تبریز نیمه دوم سال جاری روند صعودی و پرشتابی داشته و خود را همواره در بین سه فرودگاه برتر کشور قرار داده است . این فرودگاه در بهمن ماه امسال با جهش ۸.۲ امتیازی عنوان فرودگاه برتر کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به خود اختصاص داد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرودگاه بین المللی تبریز رتبه نخست فرودگاه های کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در بهمن ماه از آن خود کرد .

    بر اساس گزارش دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها ، فرودگاه بین المللی تبریز با شاخص کیفیت ۷۷.۴ در بهمن ماه رتبه نخست فرودگاه های کشور را در بخش کیفیت خدمات فرودگاهی از آن خود کرد. این در حالی است که رتبه این فرودگاه در دی ماه امسال ۶۹.۲ بوده است .

    فرودگاه اصفهان با کسب رتبه ۷۳.۹ در بهمن ماه به رتبه دوم طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رسید . این فرودگاه بین المللی در دی ماه نیز رتبه ۷۴.۵ را کسب کرده بود .

    فرودگاه شیراز که همواره در ماه های اخیر جزو فرودگاه های برتر به شمار می رفته، با کسب رتبه ۶۷.۳ در بین فرودگاه های کشور به مقام سوم رسید؛ این فرودگاه در دی ماه امسال نیز رتبه ۶۷.۴ را کسب کرده بود .

    شایان ذکر است ؛ فرودگاه تبریز نیمه دوم سال جاری روند صعودی و پرشتابی داشته و خود را همواره در بین سه فرودگاه برتر کشور قرار داده است . این فرودگاه در بهمن ماه امسال با جهش ۸.۲ امتیازی عنوان فرودگاه برتر کشور را در طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به خود اختصاص داد .

    فرودگاه مشهد نیز با شاخص رضایت ۶۴.۵ رتبه چهارم را در بین فرودگاه های برتر کشور در اختیار دارد .




    مطالب مرتبط

    مسافران عزیز برای تهیه بلیت می‌توانند از طریق سایت‌های معتبر و آژانس‌های سطح شهر اقدام کنند .

    |

    در برخی از فرودگاه‌ها ، مشکلات بزرگی در روند پروژه‌ها ایجاد شده که ضروری است پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری پیگیری شود و اقدامات مستمر برای تسریع بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار گیرد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از آغاز عملیات ترمیم و بهسازی اپرون فرودگاه بین‌المللی شیراز خبر داد .

    |

    بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

    |

    تعامل و همکاری تمام ذینعفان در اتمام پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز بسیار تاثیرگذار است .

    |

    نظرات کاربران