در حال بارگذاری ...
  • رشدی ۲۲ درصدی جابجایی مسافر و بار در فرودگاه تبریز طی سال جاری

    طبق اعلام گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد کل مسافر جابجا شده فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ۱۱۱۵۸۰۹ نفر بوده است که نسبت به تعداد ۹۱۹۵۰۸ نفر مدت مشابه سال قبل ، از رشدی ۲۲ درصدی برخوردار است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بر اساس معرفی فرودگاه‌های برتر در زیرشاخه های مختلف خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد ، فرودگاه تبریز میان فرودگاه‌های کشور در بخش‌های " نحوه برخورد کارکنان"، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" رتبه اول کشور و در بخش های "کیفیت تحویل بار"، "تمیزی و نظافت نمازخانه ها"، "کیفیت بسته بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی" در رتبه های دوم و سوم فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است .

    بر اساس رتبه بندی اعلام‌ شده از سوی " دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران" و بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی ، فرودگاه تبریز در بخش‌های " نحوه برخورد کارکنان"، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" رتبه اول کشور و در بخش‌های "کیفیت تحویل بار" ، "تمیزی و نظافت نمازخانه‌ها" ، "کیفیت بسته‌بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس‌های بهداشتی" در رتبه های دوم و سوم فرودگاه‌های کشور قرار گرفته است .

    رامین آذری مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت : بهسازی و افزایش ۳۷ چشمه سرویس بهداشتی در ترمینال‌های داخلی ، خارجی و حج و هم چنین تعویض کفی و پشتی بیش از ۸۲۰ صندلی انتظار در سالن‌های ترمینال فرودگاه تبریز از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای افزایش کیفیت خدمات فرودگاهی از ابتدای سال‌جاری بوده است .

    وی در مورد آمار جابجایی مسافر و بار فرودگاه تبریز هم گفت : طبق اعلام "گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران" در ۹ ماهه سال‌جاری تعداد کل مسافر جابجا شده فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز ۱۱۱۵۸۰۹ نفر بوده است که نسبت به تعداد ۹۱۹۵۰۸ نفر مدت مشابه سال قبل ، از رشدی ۲۲ درصدی برخوردار است .

    به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی این میزان مسافر با تعداد ۸۷۱۰ پرواز جابجا شده اند که بیشترین میزان افزایش مسافر مربوط به پروازهای خارجی فرودگاه تبریز است که از ۱۲۱۶ پرواز در سال گذشته به ۱۷۰۸ پرواز در نه ماهه سالجاری رسیده است که حکایت از رشدی ۴۱ درصدی دارد .

    گفتنی‌است بر اساس نتایج "رتبه بندی فرودگاه های منتخب طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی که از سوی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام شد ، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در دو بخش "کیفیت خدمات فرودگاهی" و "امکانات سالن های فرودگاهی" شاخص بود .




    مطالب مرتبط

    در برخی از فرودگاه‌ها ، مشکلات بزرگی در روند پروژه‌ها ایجاد شده که ضروری است پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری پیگیری شود و اقدامات مستمر برای تسریع بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار گیرد .

    |

    بررسی داده های این نظرسنجی ها توسط کارشناسان این دفتر در مجموع میزان رضایتمندی مسافران از خدمات فرودگاهی در فروردین ماه ۷۰.۳ درصد ، اردیبهشت ماه ۷۰.۶ و خرداد ماه ۷۲.۴ درصد بوده است و میزان رضایت مسافران در تیرماه ۷۰.۵ درصد ، مردادماه ۶۹.۱ درصد و شهریور ، مهر و آبان ماه به ترتیب ...

    |

    تعامل و همکاری تمام ذینعفان در اتمام پروژه‌های عمرانی فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه اهواز بسیار تاثیرگذار است .

    |

    شاخص رضایت مسافر (Passenger Satisfaction Score) به عنوان یک عامل اصلی برای تعیین موفقیت سازمان‌ها در نظر گرفته می‌شود و همچنین معیاری مهم از چگونگی عملکرد کلی سازمان در رابطه با مجموعه انتظارات مسافران است و تنها سازمان هایی در این زمینه موفق‌اند که بتوانند قدرت رقابتی خود را با بالا ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای مسیر نجف اشرف از فرودگاه تبریز به شش پرواز رفت و برگشت در هفته افزایش یافت .

    |

    نظرات کاربران