در حال بارگذاری ...

آینده سفرهای هوایی در دوران پساکرونا

به گزارش پرتال حمل و نقل ، گروه همکاری های بین المللی دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به تحولات بین المللی و داخلی در صنعت هوانوردی و فرودگاهی متاثر از بحران کرونا به جمع آوری و تدوین مقاله ای با عنوان «آینده سفرهای هوایی در دوران پساکرونا» اقدام کرده است .

در این مقاله اشاره شده که تنها در صورت ارایه راهکارهای عملی در سه حوزه سامانه های جدید ، تغییر فرایندها و تغییر رفتار مسافران ، فرودگاه ها می توانند کار خود را از سر بگیرند و پروازها دوباره آغاز شود .

در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر و انجام اقدامات پیشگیرانه اقدامات جدیدی در راستای هوشمندسازی خدمات فرودگاهی با هدف بازگرداندن اعتماد عمومی به سفرهای هوایی در حال برنامه ریزی است .

علاقه مندان برای دریافت این مقاله می توانند به فایل ضمیمه شده مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که ترافیک هوایی در سطح جهانی ، فراتر از سطح قبل از همه‌گیری ویروس کرونا رشد می‌کند و ...

|

پس از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران ایر با مشکل تامین دارو و نقل و انتقالات دارو به کشور مواجه شدیم بنابراین تحریم ایران ایر و صنعت هوانوردی تحریم مردم و تحریم بیماران ایرانی است و در واقع تحریم کنندگان متوجه موضوعات حقوق بشری نیستند . پس از تحریم ایران ایر به صورت رسمی ...

|

این دستاورد ، پس از انجام تست‌های پروازی موفق ، در فرودگاه مهرآباد ، به ناوگان قشم‌ایر تحویل شد . این هواپیما اکنون آماده انجام پروازهای برنامه‌ای شرکت از فرودگاه امام خمینی (ره) است .

|

اقتصاد صنعت هوایی مهمتر از موضوع تحریم قطعه یا هواپیما است و آسیب اصلی به اقتصاد این صنعت وارد شده است . تحریم‌ها سبب پیر شدن صنعت هوایی کشور شده و اکنون متوسط عمر ناوگان هوایی کشور بیش از ۲۷ سال است .

|

حرکت به سمت انتخاب صندلی می تواند اثرات منفی نیز داشته باشد . افراد ممکن است به دلایل زیادی بخواهند کنار هم بنشینند که می تواند شامل سفر با یک مراقب باشد و در چنین مواردی ، آنها مجبور به خرید صندلی های خاص نیستند .

|

نظرات کاربران