در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۴۳ درصدی قطعه ۲ محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات


    محور قائمیه – نورآباد یکی از پرترافیک‌ترین محورهای کشور است و از نقاط پرتصادف استان است و نیاز به اقدامات گسترده‌ای در جهت اتمام پروژه است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : پروژه احداث باند دوم محور دشت ارژن تنگ ابوالحیات در دو قطعه در دست اجرا است و از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار است.

    فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جریان بازدید از روند احداث باند دوم محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات افزود : این پروژه در دو قطعه در دست اجرا است قطعه ۱ به طول ۹ کیلومتر و قطعه ۲ به طول ۱۱ کیلومتر و هر دو قطعه فعال است.

    وی در خصوص وضعیت فنی این پروژه تصریح کرد: عملیات خاکی فعال و عملیات ابنیه فنی و پل‌سازی کمی کند است که برای تسریع در پروژه تأکید و دستوراتی صادر شد. یک دستگاه تونل در قطعه یک به طول ۴۰۰ متر در این پروژه وجود دارد که ۲۰۰ متر آن حفاری شده و مابقی نیز در دست اجرا است.

    مدیرکل راه و شهرسازی فارس در خصوص پیشرفت فیزیکی قطعه بزرگراه دشت ارژن – تنگ ابوالحیات افزود : این قطعه توسط موسسه فجر در دست اجرا است و ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد . پیشرفت فیزیکی قطعه ۲ ، ۴۳ درصد است و توسط شرکت راه و ساختمان جونک در دست اجرا است.

    در ادامه این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس به همراه مهندس غلامی مدیر حوزه ساخت و توسعه راه‌ها در استان فارس و مهندس زاهدی مدیریت ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی فارس از پروژه بزرگراه قائمیه – نورآباد نیز بازدید کردند و از نزدیک مشکلات پروژه را بررسی و دستورات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه صادر شد.

    شایان ذکر است که محور قائمیه – نورآباد یکی از پرترافیک‌ترین محورهای کشور است و از نقاط پرتصادف استان است و نیاز به اقدامات گسترده‌ای در جهت اتمام پروژه است.




    مطالب مرتبط

    ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی ، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ، در نشست خبری هشتمین نمایشگاه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان ، به منظور رفع موانع اجرایی از پروژه های راه از چندین پروژه در بخش مرکزی لارستان بازدید و ...

    |

    کاهش زمان سفر از ۶ ساعت به ۳ ساعت ، کاهش ۳.۸ میلیون لیتر مصرف سالیانه سوخت، ساماندهی روستاهای منطقه الموت برای جذب گردشگران ، بهره‌برداری از معادن غنی الموت و توسعه گردشگری در منطقه رودبار الموت از دیگر مزایای این پروژه است .

    |

    نظرات کاربران