خدمات شرکتهای هواپیمایی زیر ذرهبین مسافرین
مسافرین و مراجعین اینبار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، میتوانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، در فرودگاه بین المللی مهرآباد برای اولین بار در سطح فرودگاه های کشور خدمات شرکتهای هواپیمایی مورد ارزیابی مسافرین و مراجعین فرودگاهی (ASQ) قرار میگیرد .
شروع ارزیابی عملکرد دیجیتال کیفیت ارائه خدمات شرکت های هواپیمایی از ترمینال ۴ فرودگاه بین المللی مهرآباد با همکاری شرکت هواپیمایی کاسپین و با تدبیر دفتر برنامهریزی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران راهاندازی و عملیاتی گردید .
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت با حضور مهدی افشاری ، سرپرست دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، نماینده حراست سازمان هواپیمایی کشوری و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) و مسئولین معاونت تسهیلات فرودگاه بین المللی مهرآباد امکان سنجش خدمات مسافری شرکتهای هواپیمایی به بهرهبرداری رسید .
گفتنی است مسافرین و مراجعین اینبار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، میتوانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .