در حال بارگذاری ...

نوسازی و تعویض بخشی از فیبرنوری راه‌ آهن اهواز - خرمشهر

حفاری این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر توسط شرکت آبفا انجام شد و جای گذاری کابل و تمهیدات لازم برای اجرای ایمن طرح، توسط این اداره کل صورت گرفت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست راه آهن جنوب از تغییر و تعویض مسیر کابل فیبر نوری به طول ۲۵۰۰ متر در محور اهواز - خرمشهر ، حد فاصل راهبند ۲۲ بهمن - راهبند شهرداری خبر داد .

محمد علی مرادی با اشاره به نوسازی و تعویض بخشی از فیبر نوری راه‌آهن اهواز - خرمشهر درباره ضرورت اجرای تغییر مسیر کابل فیبر نوری گفت : علت اصلی این امر ، قطع شدن  مکرر کابل  مذکور در جریان حفاری و اجرای پروژه انتقال آب غرب اهواز بود که این امر علاوه بر راه آهن ، شرکت های اجاره کننده فیبر نوری مانند ایرانسل ، همراه اول و کشت و صنعت نیشکر را هم دچار نقصان کرده بود .

وی افزود : پروژه تغییر و تعویض مسیر کابل فیبر نوری به طول ۲۵۰۰ متر در محور اهواز - خرمشهر ، حد فاصل راهبند ۲۲ بهمن تا راهبند شهرداری ، با همکاری شرکت آبفای اهواز در بهمن ماه سال جاری اجرا شد که با حذف و تعویض مفصل های فرسوده ، نقش بسزایی در کاهش افت فیبر نوری داشته است . 

مرادی گفت : حفاری این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر توسط شرکت آبفا انجام شد و جای گذاری کابل و تمهیدات لازم برای اجرای ایمن طرح ، توسط این اداره کل صورت گرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون توسعه و مدیریت منابع راه‌آهن کشور ، از راه‌اندازی قطار پرسرعت تهران - مشهد در مدت یک هفته آینده خبر داد و گفت : ...

|

حمل و نقل مانند آب جاری است و اگر مسیر خود را پیدا کند جابه‌جایی بار استمرار خواهد داشت کمااینکه وقتی اولین قطار افغاستان - ترکیه از مسیر ایران عبور کرد ، انتظار عبور قطارهای بعدی به این سرعت را نداشتیم اما امروز قطارهای ترکیه و افغانستان پُر می‌آیند و پُر برمی‌گردند و هر ...

|

باید از تمامی ظرفیت راه‌آهن برای ایجاد تحول در این صنعت استفاده شود .

|

موسوی تحصیل کرده ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس با بیش از ۲۸ سال سابقه راه آهنی ، مسئولیت های متعددی از جمله معاون اداری - مالی راه آهن تهران ، مدیرکل دفتر حقوقی راه آهن ، مدیرکل راه آهن آذربایجان و معاون مدیرعامل راه آهن در بخش مسافری را در سابقه خود دارد .

|

بزرگترین وظیفه و اولویت راه آهن ، ارائه خدمت مطلوب به مردم است. در حال حاضر سهم راه آهن در حمل بار کل کشور ، حدود ۸ درصد است و باید تلاش کنیم تا به کمک یکدیگر و با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی ، سهم حمل و نقل ریلی بار را برای کمک به اقتصاد کشور به ۳۰ درصد برسانیم .

|

نظرات کاربران