در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راه آهن جمهوری اسلامی ایران

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه آهن منصوب کرد .

    طالبی دانش‌آموخته دکتری مهندسی صنایع – مدیریت سیستم دانشگاه علم و صنعت ایران و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی (دانشکده مدیریت و حسابداری) بوده و از جمله سوابق وی می توان به معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان و معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد .

    در متن حکم طالبی آمده است :

    « نظر به تعهد ، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران » منصوب می شوید .

    انتظار می‌رود با رعایت اصول تحول‌گرایی انقلابی ، کارآمدی و فسادستیزی با جدیت در راستای تحقق اهداف و راهبردهای شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با رعایت قوانین و مقررات و با توجه به اسناد بالادستی ، نسبت به انجام امور محوله اهتمام ورزید .

    توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.»

    گفتنی است پیش از این ، محمدرضا نصرت نظامی عهده دار این مسئولیت بود .




    مطالب مرتبط

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران