قدردانی از مشتریان پر سفر توسط شرکت رجا

کیفیت بخشی و افزایش حجم سفرها همواره سرلوحه کار ما بوده است و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا ، برای سومین سال متوالی از مسافرانی که بیشترین سفر و بیشترین امتیاز را در باشگاه مسافران این شرکت ، کسب کرده بودند ، قدردانی کرد . مراسم قدردانی از اعضای زمرد باشگاه مسافران رجا با حضور رئیس هیأت مدیره ، معاون اجرایی و جمعی از مدیران ، در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد . علیرضا محمودی رئیس هیأت مدیره شرکت رجا در این مراسم با بیان اینکه حضور تعداد مدیران تصمیم ساز شرکت رجا در این جلسه ، موید اهمیت و جایگاه مسافر نزد این شرکت است ، گفت : برای بیان نقاط قوت و نقاط ضعف یک سازمان ،  هیچ کس شایسته‌تر از مشتری نیست و خوشحالیم که شنونده نظرات کسانی هستیم که به ما اعتماد داشته و بیش‌ترین آمار سفر ریلی را دارند . محمودی قطار را وسیله ایمن و سبز دانست و افزود : کیفیت بخشی و افزایش حجم سفرها همواره سرلوحه کار ما بوده است و تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم . رئیس هیأت مدیره شرکت رجا در پاسخ به سؤال یکی از مسافران مبنی بر اینکه سرعت قطارهای ترنست کم است ، گفت : مولفه سرعت قطارها فقط موضوع قطار نیست بلکه ترافیک و مشکلات ریلی خطوط نیز در آن دخیل هستند . وی درباره قیمت بلیت قطارهای ترنست افزود : با توجه به قیمت تمام شده بالای قطارهای ترنست و خود کشش ، در کل دنیا به این قطارها یارانه تعلق می‌گیرد . لذا در کشور ما نیز دولت‌ مکلف است از این قطارها حمایت کند . ما به دلیل انجام مسئولیت اجتماعی خود ، این قطارها را در اختیار مسافران قرار می‌دهیم ؛ زیرا می‌دانیم که افراد بسیاری اعم از دانشجویان ، استادان دانشگاه و شاغلان در شهرهای دیگر ، مسافران همیشگی این قطارها هستند و با توقف ترنست‌ها ، زندگی آنها دچار اختلال خواهد شد . در این مراسم ، همه اعضای زمرد باشگاه مشتریان رجا ، ضمن ابراز خشنودی از حضور در این شرکت ، نظرات ، پیشنهادها و انتقادات خود را با مدیران رجا در میان گذاشتند . حرکت به موقع و بدون تاخیر قطارهای رجا ، ایمنی ، نظافت داخلی و حسن رفتار کارکنان قطار ، نقاط مثبت و سرعت پایین و توقف‌های مسیر ، نقاط ضعف‌ سفر ریلی از سوی مسافران عنوان شد . در پایان این مراسم به تمامی مشتریان رده زمرد شرکت رجا به رسم یادبود هدایایی داده شد و طی یک قرعه کشی ، به چهار نفر از اعضا باشگاه مسافران ، حواله سفر رایگان با قطار گردشگری رجا اهدا شد .




مطالب مرتبط

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|