اتصال معدن جلال آباد و کارخانه فولاد زرند ایرانیان کرمان به شبکه ریلی

زیرسازی خط فولاد زرند ایرانیان منشعب از ایستگاه زرند به طول ۱۱ کیلومتر انجام شده و عملیات روسازی این مسیر پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی داشته است که امیدواریم تا پایان تیرماه روسازی این مسیر نیز تکمیل شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن کرمان از اتمام عملیات زیرسازی دو خط فرعی معدن جلال آباد و فولاد زرند ایرانیان خبر داد . محمدرضا فیروزکوهی با اشاره به نقش راه آهن در توسعه کشور گفت : اتصال مراکز چشمه های بار و کارخانه‌ها از طریق خطوط آنتنی به شبکه ریلی موجب رونق اقتصاد و آبادنی استان و کشور می شود . فیروزکوهی در خصوص اتصال معدن جلال آباد به شبکه ریلی گفت : عملیات زیرسازی این خط فرعی به طول ۲۵ کیلومتر و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است و بلافاصله پس از اتمام زیرسازی ، روسازی مسیر نیز آغاز خواهد شد . وی ادامه داد : زیرسازی خط فولاد زرند ایرانیان منشعب از ایستگاه زرند به طول ۱۱ کیلومتر انجام شده و عملیات روسازی این مسیر پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی داشته است که امیدواریم تا پایان تیرماه روسازی این مسیر نیز تکمیل شود . با بهره برداری از این دو پروژه، سالانه حدود پنج میلیون تن بار از طریق این خطوط فرعی جابجا می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه آمادگی راه آهن کرمان به منظور آمادگی در خصوص ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن کرمان از اصلاح خطوط و نصب سوزن‌های سایت تخلیه و بارگیری بوتیا در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و پیشگیری از ...

|