انعکاس همه جانبه فعالیت های فرودگاهی در ستاد شرکت فرودگاه ها

روابط عمومی باید در راستای توسعه و ارتقای سازمانی و همچنین برند سازی خدمات تلاش کند . افزایش جریان سازی فعالیت ها و برنامه های فرودگاهی در رسانه ها و روشن کردن اذهان عمومی در چگونگی ارایه خدمات یکی از مسیرهای روابط عمومی در ارتقای خدمات فرودگاهی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه مهرآباد از انعکاس همه جانبه اقدامات فرودگاه های کشور به وسیله روابط عمومی ستاد قدردانی کرد . میر سعید صفی نیا با اشاره به نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد : یکی از عوامل مهم در رسیدن یک سازمان به اهداف سازمانی کیفیت رابطه آن با افراد یا سازمان های مرتبط همچنین افکار عمومی جامعه ای است که در آن مشغول به فعالیت هستند . هر اندازه این ارتباط به شکل موثری گسترش یابد آن سازمان در دسترسی به اهداف خود موفق تر است و می توان گفت که روابط عمومی ستاد در چند سال گذشته با تعامل های بیشتر و ارتباطات گسترده تر ، درمعرفی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و تبیین اهداف آن موفق بوده است . مدیرکل فرودگاه مهرآباد افزود : روابط عمومی باید در راستای توسعه و ارتقای سازمانی و همچنین برند سازی خدمات تلاش کند . افزایش جریان سازی فعالیت ها و برنامه های فرودگاهی در رسانه ها و روشن کردن اذهان عمومی در چگونگی ارایه خدمات یکی از مسیرهای روابط عمومی در ارتقای خدمات فرودگاهی است . شفاف سازی ، مستندسازی ، افکار سنجی و تحقیقات در چگونگی ارائه بهینه خدمات اقداماتی است که روابط عمومی می تواند به آن بپردازد . وی از تلاش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای انعکاس همه جانبه اقدامات فرودگاهی قدردانی کرد و گفت : در این راستا تلاش های زیادی انجام شده ولی تا رسیدن به ایده آل نهایی فاصله وجود دارد . صفی نیا نقطه قوت اصلی روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران را تعامل و همکاری با فرودگاه ها عنوان کرد و افزود : این تعامل و همکاری نباید در انتقال اخبار و یا تهیه خبر محدود باشد بلکه باید مسئولان روابط عمومی فرودگاه ها را در خصوص امکانات و تخصص های این حوزه یاری کنند و به مستندسازی فعالیت ها نیز به طور خاص توجه شود . مدیرکل فرودگاه مهرآباد همچنین بر توجه هرچه بیشتر به مدیریت ارتباط موثر ، اطلاع رسانی خلاقانه ، ارائه راهکار در حوزه اطلاع رسانی بهتر در ارائه خدمات فرودگاهی ، توسعه ارتباطات درون سازمانی و بهره گیری از اساتید برای آموزش مدیران روابط عمومی فرودگاه ها تاکید کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|