انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه ها

به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، احمد مظفر به عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل ، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات منصوب شد . سیاوش امیرمکری ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت در این ابلاغ احمد مظفر را موظف کرده ضمن هماهنگی و تعامل سازنده و موثر با مدیران ستادی و فرودگاهی ، رسانه ها و ارباب جراید و دستگاه های نظارتی ، اقدامات مقتضی را در چارچوب شرح وظایف مصوب انجام دهد . پیش از این رسول غلامی نیا ، مدیرکل حوزه مدیرعامل ، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بود .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|