آغاز پیش‌فروش بلیت قطار مسیر رشت – تهران و بالعکس

قطار مذکور هر روز ساعت ۸ از تهران به سمت رشت و ساعت ۱۸ از رشت به‌طرف تهران حرکت خواهد کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن شمال ۲ از آغاز پیش‌فروش بلیت قطار مسیر رشت – تهران و برعکس خبر داد و گفت : مسافران برای تهیه بلیت قطار تهران – رشت و برعکس به سایت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و یا آژانس‌های هواپیمایی و راه‌آهن استان مراجعه کنند . علی خدایی قیمت تعیین‌شده بلیت مسیر رشت - تهران را ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای یک‌بار سیر عنوان کرد و افزود : در حال حاضر با توجه به افتتاح خط بهای بلیت قطار رشت – تهران با تخفیف ارائه می‌شود که قیمت آن ۴۰ هزار تومان است . وی با بیان اینکه مسیر رشت - تهران روزانه با دو رام قطار رفت‌وبرگشت در حال سیر است تصریح کرد : قطار مذکور هر روز ساعت ۸ از تهران به سمت رشت و ساعت ۱۸ از رشت به‌طرف تهران حرکت خواهد کرد . لازم به ذکر است در راستای تحقق وعده‌های دولت دوازدهم چهارشنبه هفته گذشته راه‌آهن رشت توسط رئیس‌جمهور با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی افتتاح شد . راه‌آهن قزوین - رشت به‌صورت یک‌خطه ، با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برای قطارهای مسافربری و ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برای قطارهای باری ، از ایستگاه سیاه چشمه در استان قزوین شروع‌شده و با عبور از روستاهای کوهین و شیرین سو در محدوده شهرهای لوشان ، منجیل ، رودبار ، رستم‌آباد و امامزاده هاشم ادامه مسیر داده و به ایستگاه رشت می‌رسد . این مسیر ریلی از ایستگاه رشت دوشاخه خواهد شد که یک شاخه با عبور از شهر پیربازار به بندرانزلی متصل شده و شاخه دوم آن به شهر مرزی آستارا در منتهی‌الیه غرب گیلان می‌رسد .




مطالب مرتبط

بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

|

شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|