باید در پی همکاری تجاری کشورهای عضو باشیم

           




مطالب مرتبط

پروژه راه آهن قزوین - رشت پروژه ای قابل دفاع و ارائه برای صدور خدمات فنی مهندسی

پروژه راه آهن قزوین - رشت پروژه ای قابل دفاع و ارائه برای صدور خدمات فنی مهندسی

۸۵ درصد از کالا‌ها و حتی کالا‌هایی که در بنادر جنوبی کشور تخلیه می‌شوند از طریق جاده جا به جا می‌شوند این در حالی است که در هیج جای دنیا کالا‌ها از طریق جاده جا به جا نمی‌شود . ما حتی یارانه بخش ریلی را پرداخت می‌کنیم ، اما کالا‌ها از طریق جاده جا به جا می‌شود و این یک زیان ...

|

کریدور شمال - جنوب بستری برای ارتقا ترانزیت کالا و گردشگری

کریدور شمال - جنوب بستری برای ارتقا ترانزیت کالا و گردشگری

     

|

اجلاس هفتم نقطه عطفی در کریدور شمال - جنوب است

اجلاس هفتم نقطه عطفی در کریدور شمال - جنوب است

     

|

آغاز عملیات اجرایی خط آهن رشت – آستارا همزمان با افتتاح مسیر قزوین – رشت

آغاز عملیات اجرایی خط آهن رشت – آستارا همزمان با افتتاح مسیر قزوین – رشت

در صورت بهره‌برداری از این خط یکی از محورهای کریدور شمال به جنوب کشور در بخش ریلی نیز زیر بار ترافیک خواهد رفت .

|

در مقوله ترانزیت کالا دولت ها تسهیل گر و بازیگران اصلی بخش خصوصی هستند

در مقوله ترانزیت کالا دولت ها تسهیل گر و بازیگران اصلی بخش خصوصی هستند

     

|