جزئیات نشست رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و رئیس سازمان راهداری

به ازای خروج ۲ ناوگان فرسوده می‌توان یک ناوگان نو وارد چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای شود . همچنین به‌منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا ، واردات کامیون جدید حتماً باید با نظر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باشد . بیمه درمانی رانندگان از سوی مجلس پیگیری می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حجت‌الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرامون رسیدگی به مشکلات رانندگان بحث و گفتگو کردند . رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی این استان با معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیرامون رسیدگی به مشکلات رانندگان دیدار و گفت‌وگو کرد . حجت‌الاسلام موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه که با حضور دبیر کانون کامیون‌داران کشور و انجمن کامیون‌داران استان اصفهان برگزار شد ، اظهار داشت : تأمین لاستیک مورد نیاز رانندگان در اولویت اول رسیدگی به مطالبات رانندگان قرار دارد که مقرر شده است وزارت صنعت ، معدن و تجارت لاستیک را با قیمت مصوب تأمین نموده و نمایندگانی در پایانه‌ها از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لاستیک را به متقاضیان توزیع کنند . وی با بیان این‌که در راستای اجرای طرح نوسازی ناوگان و خروج ناوگان فرسوده از ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای پیشنهادهایی ارائه گردید ، افزود : به ازای خروج ۲ ناوگان فرسوده می‌توان یک ناوگان نو وارد چرخه حمل‌ونقل جاده‌ای شود . همچنین به‌منظور ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا ، واردات کامیون جدید حتماً باید با نظر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باشد . بیمه درمانی رانندگان از سوی مجلس پیگیری می‌شود . حجت‌الاسلام لارگانی خاطرنشان کرد : موضوع دیگری که با جدیت از سوی کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری می‌شود ، بیمه درمان رانندگان است تا با پرداخت یارانه از سوی دولت، مشکلات بیمه و تأمین اجتماعی رانندگان حل‌وفصل شود . بر اساس این گزارش عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این جلسه به فرآیند رسیدگی به شکایات رانندگان در این سازمان اشاره کرد و افزود : پس از راه‌اندازی سامانه دریافت شکایات در سایت ۱۴۱ و پاسخگوی تلفنی در تلفن گویای ۱۴۱ ، تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار شکایت از رانندگان دریافت شد که جهت بررسی به حوزه‌های ذی‌ربط ارجاع گردید و پس از دریافت پاسخ ، به رانندگان اعلام شد . به‌منظور اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده در حوزه رسیدگی به مطالبات رانندگان تاکنون بالغ بر یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار پیامک به رانندگان ارسال‌شده است . تلاش سازمان راهداری برای جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان حسن‌نیا با بیان این‌که رسیدگی به برخی مطالبات رانندگان فرا دستگاهی بوده و خارج از حیطه اختیارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است، افزود: در زمینه این مطالبات جلساتی با نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی وزارت صنعت ، معدن و تجارت و شرکت ملی بخش فراورده‌های نفتی ایران برگزار شد و بر رسیدگی به خواسته‌های رانندگان و جلوگیری از تضییع حقوق رانندگان تلاشگر تأکید شده است . این گزارش حاکی است در این جلسه داریوش امانی ، معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا گزارشی از اقدامات انجام‌شده در جلسات کارگروه  رسیدگی به مشکلات رانندگان ارائه کردند . همچنین کریمی دبیر کانون کامیون‌داران کشور و قاسمی رئیس انجمن کامیون‌داران استان اصفهان پیشنهادهای خود را در خصوص رسیدگی به مشکلات رانندگان ارائه کرده و بر موضوع پیگیری سایر دستگاه‌ها در راستای حل مشکلات موجود در  بخش حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کردند .




مطالب مرتبط

محورهای کهک ، فردو ، دستجرد ، تاج خاتون ، قاهان و ... از جمله محورهای روستایی هستند که در دستور کار این اداره کل جهت پیگیری ارتقای آنها به راه فرعی غیر شریانی قرار دارند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تسهیل تجارت و روان‌سازی تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور را از ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در بازه زمانی ده روزه از اجرای طرح سفرهای نوروزی سال ۱۴۰۳ ، میزان تعداد تردد مسافر در پایانه‌های مرزی کشور از ۴۶۵ هزار نفر ...

|

         

|