افتتاح نخستین سامانه توزین در حال حرکت در محور اردستان به بادرود


این اولین سامانه WIM از سری قرارداد نصب و راه‌اندازی ٦٥ سامانه توزین در حال حرکت ساخت کشور میان بخش خصوصی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، اولین سامانه هوشمند توزین در حال حرکت با ضریب خطای ٥ درصدی به منظور شناسایی دقیق بار غیرمجاز محوری در مسیر اردستان به بادرود به همراه بهره‌برداری از ٣٦٧ کیلومتر روکش آسفالت و ٦٠٠ کیلومتر فوکسیل در حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد . غروب روز سه شنبه ١٩ مهرماه ، در جریان سفر عباس آخوندی به استان اصفهان ، اولین سامانه هوشمند توزین در حال حرکت به منظور شناسایی دقیق بار غیرمجاز محوری در مسیر اردستان به بادرود به همراه بهره‌برداری از ٣٦٧ کیلومتر روکش آسفالت و ٦٠٠ کیلومتر فوکسیل طَی مراسمی افتتاح شد . گفتنی است ، پروژه‌های  روکش آسفالت بهره‌برداری شده شامل ١٨٢ کیلومتر راه اصلی ، ٥٥ کیلومتر راه روستایی و ١٣٠ کیلومتر سیلکوت راه است . شایان ذکر است این اولین سامانه WIM از سری قرارداد نصب و راه‌اندازی ٦٥ سامانه توزین در حال حرکت ساخت کشور میان بخش خصوصی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود . شهرستان اردستان با داشتن یک هزار و ۹۱۶ کیلومتر جاده همسنگ و ۱۴۱کیلومتر بزرگراه در ۱۱۸کیلومتری شمال مرکر استان اصفهان قرار دارد .  




مطالب مرتبط

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

با توجه به اینکه یکی از علل اصلی تخریب رویه راه‌ها و ابنیه آن اضافه‌بار وسایل نقلیه سنگین است ؛ لذا کنترل و شناسایی وسایل نقلیه سنگینی که دارای اضافه بار غیرمجاز هستند اهمیت بالایی در حفظ راه و کاهش هزینه‌های نگهداری آن دارد .

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|