در حال بارگذاری ...

تشخیص رنگ چراغ راهنمایی در خودروهای آئودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، آئودی در حال کار روی متصل کردن خودروهای خود با سیستم مرکزی کنترل چراغهای راهنمایی در شهر و در ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ، آئودی در حال کار روی متصل کردن خودروهای خود با سیستم مرکزی کنترل چراغهای راهنمایی در شهر و در نتیجه نظم و انضباط بیشتر و تصادف کمتر است.

 این قابلیت که در آمریکا وجود دارد یکی از اولین ارتباطات خودروها با زیرساختهای شهری خواهد بود.

 

 

آئودی همچنین در حال رونمایی از سیستم مولتی مدیا پیشرفته و آینده نگرانه ای است که به مدد نمایشگر حساس به حرکت دست همانند یک اسمارت فون یا تبلت کنترل می‌شود و نیازی به لمس صفحه نیست.

این سیستم که گفته می‌شود روی کانسپت کواترو e-tron که سال گذشته رونمایی شد تعبیه شده است، از یک نمایشگر AMOLED بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از قابلیت بازخورد لمسی بهره می‌برد به این معنی که به لمس واکنش نشان داده و می لرزد و راننده متوجه می‌شود که فرمان وارده را ثبت کرده است. این قابلیت به راننده اجازه می‌دهد حین رانندگی با دقت بیشتری به جلو با نمایشگر کار کند.

ریکی هودی نایب رئیس اجرایی توسعه الکترونیک آئودی می‌گوید: این سیستم تجربه مشتریان از کار با سیستم های داخل خودرویی را کاملا تغییر خواهد داد.

وی افزود: ما کابین مجازی آئودی را به موفقیت روی داشبورد مجازی آئودی توسعه داده ایم و تجربه کاملا جدیدی را در اختیار مشتریان خواهیم گذاشت. در آینده این سیستم راننده، عادات و اولویت‌های وی را تشخیص خواهد داد و براساس آنها عمل خواهد کرد.




نظرات کاربران