در حال بارگذاری ...
  • گردشگری با ریل در کشور

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway، رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران با اشاره به آغاز سال نو میلادی گفت : گردشگری در سال گذشته دوران ...

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway، رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران با اشاره به آغاز سال نو میلادی گفت : گردشگری در سال گذشته دوران خوبی را پشت سر گذاشت.

     

     

    ابراهیم پورفرج، با اعلام این خبر که اولین قطار گردشگری سال 2016 میلادی اوایل اردیبهشت سال 1395 وارد ایران می شود، گفت: پس از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، گروه های گردشگری بین المللی واردشده به ایران، افزایش چشمگیری داشته است.

    وی با اشاره به افق صنعت گردشگری ایران در دوران پساتحریم ابراز داشت: هرچند شرایط خاورمیانه امروز به گونه ای است که در کشورهای مختلف به دلیل ناامنی گردشگران و توریست های بین المللی با مشکلات و مسائل امنیتی متعددی در مراجعه و ورود به کشورهای گردشگرپذیر بین المللی مواجه هستند اما در کشور ما هم اکنون با برنامه ریزی های صورت گرفته رزرو تورهای گردشگری با ریل برای بهار و پاییز سال 2016 پر شده است.

    رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران با اشاره به قانون جدید ایالات متحده در حوزه گردشگری، بیان داشت: تنها کشوری که در آن امنیت کامل برقرار است، ایران است، اما در این میان، نباید جمهوری اسلامی با ارتکاب اشتباهاتی در مواجهه با گردشگران بین المللی، اقدام به کاهش کمی خدمات و کاهش کیفیت برای گردشگران خارجی کند.

    پورفرج با اعلام اینکه با توجه به استقبال صورت گرفته در حال حاضر مسافران چهار قطار تایید شده است و کارها برای قطار پنجم نیز در حال انجام است، تصریح کرد: ما در سال گذشته ناامنی هایی را در مرز ترکیه داشتیم، اما با حمایت فوق العاده شرکت راه آهن بعد از اعزام مسافران از طریق حمل و نقل هوایی به تبریز، تورها با قطارهای داخلی در کیفیت فوق العاده اجرا شد.

    گفتنی است در طرح جدید ایالات متحده، محدودیت های تازه ای برای شهروندان 38 کشور که در حال حاضر بدون ویزا به آمریکا سفر می‌کنند، در نظر گرفته شده است. براساس این طرح، شهروندان کشورهای دارای وضعیت لغو ویزا با آمریکا که بعد از یک مارس 2011 (زمان شروع نا آرامی‌ها در سوریه) به کشورهای حامی تروریسم – که از نظر وزارت خارجه آمریکا شامل کشورهای سوریه، عراق، ایران و سودان می شود - سفر کرده باشند نمی توانند بدون ویزا به آمریکا بروند.




    نظرات کاربران